Pff moet ik hier wat van zeggen?

-

Dat lijkt me echt enorm rot. Zelf zou ik niet met dit gevoel rond blijven lopen en het er met hem over hebben. Zo kan hij het de volgende keer anders doen. :confused: Sterkte met alles wat rot loop meis.

Zeg wat je er van vind!

Lijkt me enorm rot inderdaad. Vind het wel vreemd dat hij geen tijd (nouja nauwelijks) voor jou heeft vrijgemaakt. Ik zou gewoon tegen hem zeggen wat je ervan vind.

Ik zou het echt niet pikken als ik jou was. Ikzelf zou het echt verschrikkelijk vinden :frowning_face: zeker wat van zeggen!

Ik ben misschien raar hoor, maar ik vind het een beetje raar dat op jonge leeftijd vrienden niet net zo of zelfs soms even belangrijker zijn dan een relatie. Als het echt allemaal zo serieus is, dan kun je je hele leven nog naast die persoon op de bank zitten.

Maar goed, als het echt niet goed gaat met je, en je vriend weet dat, dan is dat naar. Maar jongens hebben soms niet zo goed door dat dit soort dingen voor sommige meisjes belangrijk zijn. Je kan er met hem over praten, maar pas wel op dat het niet “zeiken” wordt.

Ja dit. Ik snap dat je vriend ook nog even uit wil met zijn vrienden, die ziet hij ook 2 weken niet. En je ziet hem morgen nog toch.

Je kan er natuurlijk wel even met hem over praten als je het echt niet fijn vindt, maar ik zou er morgen eigenlijk gewoon een leuk dagje van maken en niet het risico nemen dat jullie ruzie of gezeur krijgen omdat jij het niet leuk vindt dat hij met z’n vrienden uitgaat dit weekend en hij dat verkeerd opvat… Dan duren die 2 weken zonder hem nog veel langer namelijk.

wat ik zou doe, hij heeft ik tijd voor jou dan heb jij geen tijd voor hem. Ik zou die paar uurtjes niet gaan, ben je helemaal gek geworden eerst heb je geen tijd voor me en dan moet ik naar jou toekomen, want dat komt jou beter uit. Ik zou zeggen blijf lekker thuis

Verstop je in zijn koffer :grinning:

Hoezo kon jij niet met hun mee? Dan had hij zn vrienden kunnen zien maar ook tegelijkertijd bij jou zijn. 2 vliegen 1 klap