Pff ik ben zo dom geweest ...

Gister had ik ontharingscreme van silx gekocht. Ik heb het gebruikt bij me ‘bakkebaarden’ want kon niet meer tegen het kritiek dat ik kreeg. Ik had het een keer gebruikt maar niet al die haartjes waren weg dus heb ik het er maar nog een keer opgesmeerd en brandde dat dat deed! Me wangen waren helemaal rood dus heb ik alles afgewassen met koud water, heel koud water. Maar het hielp niet dus heb ik me reiningsmelk gebruikt dat hielp ook helemaal niets, ik heb het er maar weer vanaf gewassen. Daarna had ik gewoon revlon nachtcreme en zelfsbruiningscreme van essence opgesmeerd en het branden minderde. Dus ben ik gewoon gaan slapen. Ik ben net wakker geworden met heel veel wondjes!!! Dus ben helemaal buiten raad :S Wie heeft ervaring met die wondjes enzo en wat kan je er het beste tegen doen?

Oh jee, waarschijnlijk was je er allergisch voor…
Ik denk dat er voor nu niets anders opzit dan proberen te camoufleren.

Ik heb zoiets ook gehad op mijn benen, dat werden een soort blauwe plekken… maar het trok wel redelijk snel weg. :slightly_smiling_face:

zalf opsmeren of gewoon laten en gewoon wachten dat vanzelf weg gaat

Hoe moet ik al die wondjes bedekken zonder dat het opvalt? Ik heb niet echt zo een zin dat mensen aan me gaan vragen wat er gebeurd is

en je moet het woordje ‘mijn’ leren, dat helpt ook.

Hoe bedoel je?

Auts!!!

Zoals Vero al zegt: Zalf en afwachten!

Ze bedoelt dat je als bezittelijk voornaamwoord me zegt i.p.v mijn. Bijvoorbeeld: me zalf. Beetje overdreven al vind ik het zelf, je bericht is gewoon duidelijk.

Maar ik zou eventjes rustig aan doen met make-up, oké het ziet er nu niet mooi uit, maar met make-up wordt het denk alleen maar erger. En ik zou gewoon even afwachten en een kalmerende crème erop doen, bijvoorbeeld dat kleine oranje tubetje, Nestosyl. Of sudocrem, iets in die trant.

En qua het niet opvallen? Je zult het blijven zien. Maar desnoods zeg je dat je bent gevallen met de fiets door de gladheid en dat je op je gezicht was belandt. (ja klinkt misschien dom, maar een vriendin van mij had dat echt en niemand reageerde dom) Ik zou echt uitkijken met make-up! En richt juist meer aandacht aan andere dingen, doe je haar leuk, misschien proberen dat je haar er een beetje voor valt, en je ogen opmaken, leuke kleren aan, dan valt het al minder op.

Hoop maar dat het goed komt want het ziet er echt niet uit…

ik vind dat echt de meest irritante fout van de wereld. Me zeggen in plaats van Mijn.

Indeed.

Kan je niet je haar los laten en zo je wangen bedekken? Dat deed een vriendin van me toen haar wang opgezwollen werd. Hiet ziet er niet echt uit, maar tja… beter iets dan niets xD

Tjaa dat is dan leuk voor je, houdt het gewoon voor je. Ik wil alleen maar antwoord en geen kritiek :S?

Haar bericht komt toch gewoon over, boeiend.

1. leer hiervan: smeer nooit zomaar vanalles op je gezicht.
  2. je huid moet nu herstellen en het lijkt mij dat je dan er zo min mogelijk spul op moet smeren. misschien een klein beetje foundationpoeder.

Als jij scheef wilt praten prima. Schrijf je straks een sollicitatie brief wordt je lekker niet aangenomen.

Het is een forum…niet iedereen typt hetzelfde op een forum als in een sollicitatiebrief, kom op zeg. Ze vraagt gewoon om hulp, niet om jouw spelling correcties. Dat jij nou zo super correct Nederlands spreekt en typt, niet iedereen hoeft dat perse te doen op een forum. Zolang het leesbaar is.
Gaan jullie straks ook al zeuren over d’s en t’s?

Dat doen veel girlsceners ook al :’’’’'3
Zie: het sneeewd-topic

Hoop dat je voortaan gewoon de gebruiksaanwijzing leest… Ook van zoiets simpels als een crème…

Maar goed, ik zou er niets opsmeren wat niet op wondjes hoort. Dat zal echt niets helpen en daar gaat het waarschijnlijk gewoon van ontsteken! Houdt je haar zoveel mogelijk los, dat het niet te zien is.