pff... help

de laatste dagen ben ik héél erg emotioneel, vind heel veel dingen erg en ben constant chagrijnig. (zou wel kunnen omdat ik ongesteld ben, maar had het daar voor ook al best vaak).
nu heb ik een vriendje, en ik heb hem dan écht nodig als ik me zo voel. ik weet niet of jullie je kunnen indenken hoe ik me voel, maar ik voel me zo kut. maar dan zegt hij dat hij ‘te druk’ is, terwijl hij hele dag niks te doen heeft, en ik er ook nog eens achter kwam dat hij wel tijd had om te praten. hij weet dat ik me slecht voel maar hij steunt me niet, en praat bijna niet. dit doet me best wel pijn want ik wil hem zo graag hier hebben. vanmiddag hadden we eigenlijk afgesproken, maar op het aller allerlaatste moment zei hij af, omdat hij ziek is. hier kan hij natuurlijk ook niks aan doen, maar oh oh oh dan voel ik me weer zo vreselijk. ik denk dat jullie allemaal wel het gevoel hebben/hebben gehad dat je iemand zo erg nodig hebt, en bij je wilt hebben? dat heb ik. en het ergste is dat het hem niks lijkt te interesseren.

verder als hij bij me is, wordt hij ALTIJD gebeld door of zn moeder, of zn vader dat ie weer thuis moet komen om dingen te doen, en hij mag ook niet bij mij blijven slapen, terwijl we bijna een jaar hebben en hij 19 is… dit stoort me ook enorm erg. altijd moet hij eerder weg, nooit is hij duidelijk en altijd komt hij te laat.

ik hoop een beetje dat jullie mij begrijpen. waar ik me zo slecht en kut om voel weet ik ook niet precies, maar dat komt ook wel beetje door hem.
hebben jullie tips? alvast bedankt

Ik ben het 100% eens met de reactie hierboven :slightly_smiling_face:

ja je hebt helemaal gelijk. bedankt!
ik probeer ook zo veel mogelijk op m’n eigen benen te staan en ik wil dat ook echt, maar soms is dat nog moeilijk. en het is ook helemaal niks voor mij, meestal ben ik heel zelfstandig. en inderdaad, dat hij niet mag blijven slapen enzo kan hij niks aan doen, ik neem hem dat ook persoonlijk helemaal niet kwalijk dat zou ook niet goed zijn, maar dat maakt het natuurlijk niet minder vervelend.
maar echt bedankt voor je reactie, hier heb ik wel wat aan :slightly_smiling_face:

Ik snap wat je voelt… Het beste is om te vragen waar hij dan zo ‘druk’ mee is en of er misschien iets anders met hem aan de hand is. Als je dan een goed gesprek heb met hem kun jij misschien ook meteen zeggen dat je hem heel erg nodig heb op het moment, als hij echt om je geeft en van je houd dan moet hij daar wel respect voor hebben en het begrijpen. Als hij daarna weer met smoesjes en dingen komt dan moet je je misschien afvragen of hij toch wel goed genoeg voor je is…

Het is altijd fijn als je steun krijgt van je vriend. Verder zou ik me niet kunnen bedenken hoe jij je voelt. je vriend doet me een beetje denken aan mijn ex maargoed daarover mag je mij noten als je ‘‘advies’’ wil.