Hoi meiden!
Ik ben super gestresst, en op het moment lichtelijk (kuch) geïrriteerd.
Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik ongewenst zwanger ben en de partner in kwestie was toen al meteen van als je het fijn vind dan ga ik met je mee naar bla of bla waarop ik meteen zei ja.
Ik had afgelopen vrijdag een afspraak bij mijn huisarts, en hij kon niet mee daar heen. Naja ik wist dat het alleen een gesprekje zou zijn maar toch toen ik daar in mijn eentje zat dacht ik wel kak.
Nu heb ik de 24e dé afspraak staan in een kliniek maar nee hij kan dus niet mee, dubbel kak.
Ik ben al super gestresst door die zwangerschap, door alles, door mijn toetsweek die eraan komt waar ik nog niks voor heb kunnen en een vergeten tandartsafspraak waar ik wel de rekening van ga krijgen door al dit nieuws… En dan wilt hij ook nog allerlei informatie weten over die curretage like I know? Ik haal het toch ook maar van internet af!!! Ik weet niet waarom maar hij begint mij echt op mijn zenuwen te werken, en dat hij mij zou supporten (zo kwam hij over op het begin) lijkt ook allemaal gebakken lucht. Maar wel een fles gin willen opentrekken als het allemaal voorbij is? No thanks
Of het zijn de hormonen, en t feit dat ik de hele dag misselijk ben en mijn boobies superpijn doen maar hij doet de emmer overlopen met irritatie :bored:
Móést het even kwijt