Hey, ik heb nu al twee weken ‘contact’ met een jongen, we zoenen een beetje enzo. En laatst kreeg ik hoofdpijn en keelpijn en ik ben heel snel moe. Hij heeft deze dingen ook al een tijdje, en ik weet dat hij voor dat ik iets met hem kreeg hij ook gewoon met onbekende meisjes in de disco zoende enzo. Is het dan mogelijk dat hij Pfeiffer heeft en mij heeft besmet. Want de incubatietijd klopt niet.
Vraag het gewoon even bij de huisarts? Daar zijn die mensen voor.
dit zijn wel echt symptomen. ik zo toch even een enkeltje dokter afspreken
ja, van mijn moeder mag ik dus niet zoenen enzo, dus ik hoopte dat er mensen waren met wat verstand van de sympthomen dusjaa
ik had deze symptomen ook alleen ik heb geen pfeiffer.
ik zou even langs de dokter gaan en dan even laten bloedprikken
Ik had het ook, en het was bij mij uiteindelijk iets met m’n lever, het hoeft dus geen pfeiffer te zijn, maar ga sowieso even naar de huisarts.
Symptomen en incubatietijd kun je vinden op internet, dus ik zou even google’en. En met een afspraak bij de huisarts is overigens ook niks mis.
je kan het ook krijgen als je bijv. uit een flesje drinkt van iemand met pfeiffer. Dus dat kan je dan tegen je moeder zeggen.
gewoon even naar de doctor gaan!
Heb ik ook gehad bij mij was het de ergste vorm en ik was toen heel ziek en ik proefde niks meer en ik ben toen een lange tijd ziek geweest maarja , ik denk dat je toch beter even langs de huisarts kan gaan…
Ja kan, maar het zou ook gewoon een virus kunnen zijn.
Ik zou niet gaan googlen, want die symptomen kunnen héél veel oorzaken hebben.
Gewoon naar de huisarts.
Snap sowieso niks van al die topics met medische vragen, daar zijn artsen voor.
Haha ik heb het ook gehad, maar kwam er pas achter toen ik het niet meer had.
Ik heb het ook 2 jaar lang gehad. Heel naar. Gewoon even bloedprikken en dan weet je het, maar het kan net zo goed een griepje zijn Succes!