pfeiffer

Ik heb vorige week al een topic aangemaakt, dat ik dacht dat ik misschien pfeiffer had. Ik ben toestraks naar de dokter geweest, en morgen moet ik bloedprikken. Maar het is eigenlijk toch al zeker dat ik het heb, maargoed…
Maar opzich slaap ik wel best veel, maar vaak ben ik ook heel erg moe maar kan ik niet slapen door de hoofdpijn. Is er iets wat ik daartegen kan doen? Want ik pak ook al zo’n zakje wat je in water moet oplossen tegen de keelpijn, dus ik weet niet of het dan teveel wordt? En heeft iemand hier misschien ook pfeiffer gehad, hoe ging je er toen mee om? Want ik weet niet of ik nou wel telkens moet gaan slapen of niet… want ik ben gewoon de hele dag kapot.

bij mij was ook bijna zeker dat ik pfeiffer had, en nadat ik bloed had geprikt bleek dat ik het niet had. dus ik weetniet of je nou wel gelijk moet zeggen dat je het hebt.
ik had trouwens ook heel erg hoofdpijn.

.

Oke, bedankt! Ja maar ik heb al die symptomen; heel erg moe -alleen al van de trap oplopen-, veel keelpijn, buikpijn, hoofdpijn… En een hele goede vriendin heeft 't ook, en daar heb ik waarschijnlijk van uit een glas gedronken…

.

Ik hoop dat dat spul wat je zei ook helpt, kan je dat gewoon bij de apotheek halen? En ja, het is ook echt vervelend omdat ik gewoon alles wil kunnen doen, maar dat gaat een beetje moeilijk… :expressionless: dus ik ga maar weer slapen -.-

Pfeiffer moet je goed uitzieken. Neem dus zoveel rust als je nodig hebt, en probeer je niet fitter voor te doen dan je bent.

.

Ik heb ook pfeiffer gehad. Zat midden in de zomer met mijn winterjas aan en had het nog steeds ontzettend koud, sliep hele dagen en was altijd moe. Je kunt inderdaad het beste zoveel mogelijk rust nemen en niet teveel inspanning leveren (al zal dat sowieso al erg moeilijk zijn voor je). En de uitslag van je bloed afwachten, al kwam er bij mij de eerste keer ook niet uit dat ik pfeiffer had. De tweede keer wel.

Wat ik niet snap is dat mensen hele dagen kunnen slapen, op het moment heb ik ook pfeiffer maar ik sliep in het begin amper viel om vijf uur in slaap en werd om negen uur weer wakker of eerder.

Maar goed ik zou even naar de apotheek gaan, je moet het in iedergeval goed uitzieken ik ben de eerste twee maanden niet mijn bed uitgeweest. Verder neem ik nu melatonine omdat ik 's avonds gewoon niet kan slapen.