pfeiffer

dames!

ik heb een vraagje. mijn dokter heeft bij mij pfeiffer geconstateerd. wel een hele lichte versie, maar niet prettig natuurlijk. had al een beetje gezocht met zoekfunctie maar kon niks vinden. nou vroeg ik me af, hebben jullie wel eens pfeiffer gehad, en hebben jullie er veel last van gehad. hoe begon het en werd het erger enzo., haha, veel vragen. maar ik ben benieuwd!
xxxx

jaa heb ik gehad zonder dat ik het wist!

een jaar geleden was ik heel moe en toen hadden ze bloed afgenomen en getest!
en toen bleek dat ik het al gehad had! dus veel last had ik niet!

oke!
ja ik ben neit zozeer moe. nu wel meer, maar niet verschrikkelijk veel last
ik ben wel al de hele winter ziek. in januari hadden ze geprikt, toen was er niks te zien. nu opnieuw geprikt en nu dus wel pfeiffer :slightly_smiling_face:
bij mij is het vooral, holte ontstekingen, hoofdpijn, verstopte neus en hoesten enzo.

Bij mij hebben ze het in oktober geconstateerd, maar ik zat al aan het einde van de pfeiffer, maar ik heb er nu nog steeds last van :frowning_face:

ik heb het gehad zonder ik het wist. ik had last van

-vermoeidheid
-verkouden
-voorholte blabla onsteking
-hoofpijn
-geen eetlust of soms weer “vreetbui”
-niet kunnen slapen
-uit je ritme dus ik was erg verward

Maar ik heb wel 4 x laten prikken en er kwam niks uit. toen ging ik terug weer geprikt en toen had ik het wel maar was er eigelijk al bijna vanaf

Ik heb het ook gehad zonder dat ik het wist, ik was altijd moe enzo en achteraf bleek dat ik sporen van pfeifer in me bloed had. Maar die moeheid kon ook zijn door mijn chronische vermoeidheid, wat ik daarna bleek te hebben.
maarja succes ermee!

WOOW die symtomen die jij net opnoemde heb ik nu ook!
maar ik ben gewoon ziek

ik heb nu pfeiffer, ik had het al een half jaar toen het een maand geleden geconstateerd werd. toen heb ik er niet aan gedacht dat het pfeiffer zou zijn, maar als ik terug kijk denk ik wel van: ooh vandaar dat ik zo moe was enzo,
en ja ik ben hierdoor ook een week flink ziek geweest, leek gewoon op een griepje. krijg wel snel een kater nu, maar met drank is het niet zo dat ik ontzettend veel sneller dronken word.

ik heb het ook gehad,

snel moe,

je mag niet rennen,
je moet medicijnen slikken,
ik mocht meer dan een half jaar niet sporten.
rustig aan doen,
niet vaak afspreken.
niet vaak naar school toe,

en noem het maar op,
ik vondt deze tijd verschrikkelijk!
ik ben blij dat het over is, en ik wens je er echt heel veel sterkte mee!
beterschap!

Ik heb het ook gehad, ook in lichte vorm. Heel af en toe had ik er last van, maar niet heel erg. Wat hierboven gezegd wordt is dus niet standaard zo en was zeker voor mij niet zo…

Wow! Dan had jij het wel heel erg! Ik kon nog wel gewoon sporten en zo. Het lijkt me echt kut als je het zo erg hebt!

ik heb het gehad zonder dat ik het wist ,
maar nu heb ik er dus al een half jaar last van .
ik tennis op een heel hoog niveau ,
en soms gaat het bij een training heel slecht ,
en soms heel goed dus bij mij verschilt het heel erg .

Sterkte !