Pfeiffer?

Hallo allemaal,

Week geleden kreeg ik heel veel last mijn keel, later kreeg ik koorts en veel kramp. Nou ga ik overmorgen naar de dokter toe om bloed te prikken, want ze weten bijna zeker dat ik Pfeiffer heb. Nou zal het me eigenlijk niks verbazen als ik het heb. Mijn vraag aan jullie is: Wie heeft er nog meer last gehad van Pfeiffer? En krijg je dan medicijnen? En kan je ook bepaalde dingen niet doen zoals sporten?.

Liefs!

Ik heb zelf ook Pfeiffer gehad, alleen heb ik er niet veel van gemerkt. Een paar jaar geleden ben ik wezen prikken, maar het bleek dat ik geen ziekte had maar een erfelijke ziekte waarvoor ik nu elke dag medicijnen slik :hammer: Nou moest ik laatst weer een keer prikken om te kijken of al mijn bloedwaarden goed waren, en het bleek dus dat het al gehad had. Ik heb er dus niet veel van gemerkt, maar dat verschilt van persoon tot persoon. Sommigen zijn zo moe dat ze niet kunnen sporten, anderen merken er nauwelijks iets van.

ik heb niet echt goed gemerkt dat ik een aantal jaar geleden pfeiffer had, kwam er achteraf pas achter, en dacht toen van oh, dus ik was niet moe omdat ik het drukker had dan eerst met werk, stage, school, maar omdat ik pfeiffer heb. Alleen merk ik nu helaas wel dat ik toen gewoon door ben gegaan met alles… en heb ik nu heel veel slaap en ritme nodig en ben ik extreem snel moe.

Hier zijn al heel veel (algemene) topics over gemaakt waar veel tips in staan, misschien kun je daar even naar kijken?