Pfeiffer nog steeds niet over of iets anders?

Hooii c:
3 jaar geleden kwamen ze erachter dat ik in het eindstadium van pfeiffer zat en dat dat wel binnen een paar weken voorbij zou zijn. Maar nu, 3 jaar later, ben ik nog steeds iedere dag doodmoe en ik vind het echt heel erg irritant. Iemand een idee of het nog steeds daarvan is of dat het iets anders is? Ik val bijna iedere dag na schooltijd gelijk in slaap en kom eigenlijk amper toe aan mijn huiswerk omdat ik zo moe ben.

Ben ook van plan om binnenkort weer naar de huisarts te gaan, dit topic is meer om te weten komen of andere dit ook hebben/hadden en er iets over weten zegmaar.

Bij mij is het ook al 5 jaar geleden de eerste 3 jaar nadat ik het had waren het ergste nu is het al een stuk minder geworden. Dokters zei dat het tussen mijn oren zat erg fijn om te horen not alsof ik er voor kies om elke dag na school in slaap te vallen omdat ik zo moe ben! (dat was toen trouwens nu kan ik een hele dag doorkomen zonder moe te zijn)

Dat is inderdaad niet fijn om te horen van een dokter ;o En goed van je dat je dat nu wel lukt :slightly_smiling_face:

Pfeiffer blijft volgens mij altijd in je lichaam. Ik heb ook pfeiffer gehad en ik was er doodziek van geworden. Ik kon verder helemaal geen fuck en sliep daarom maar op de bank :’)
Heb wel eens een terugval gehad, heel lichtjes, maar toch beroerd.

Precies een jaar geleden had ik pfeiffer, en ik was er ook zoooo ziek van.
Ik heb 3 maanden in m’n bed gelegen, was broodmager door het constant overgeven, en dagelijks koorts. En nu voel ik soms ook dat ik een soort terugval heb. Ik werk vaak tot 12 's middags, en als ik ook eenmaal thuis ben plof ik gelijk van ellende in bed en slaap ik gerust tot etenstijd… Dan kan ik gewoon niet meer, lamme benen en een beetje licht in m’n hoofd.

En sommige periodes gaat het weer beter en heb ik meer energie :upside_down_face: . Ik hoop dat het met de jaren een beetje vervaagd… Ik probeer wel gezond te eten en te sporten.

Ik schaam me dan soms ook heel erg als ze vragen wat ik bijv. heb gedaan hele middag. En als ik niet reageer op de whatsapp zegt iedereen gelijk; oo die ligt vast weer te slapen -,-’ ( wat 9 van de 10 keer ook zo is)

Dat klinkt best heftig! Ben dan best blij dat het bij mij nooit zo erg is geweest… Mooi dat het weer stuk beter gaat en je er iets aan probeert te doen :slightly_smiling_face:

Hmm, vind ik best wel lullig van die mensen? Niet voor schamen joh! Je kan er niet veel aan doen. Hun zouden hoogstwaarschijnlijk hetzelfde doen als ze het hadden :slightly_smiling_face: