Pfeiffer en school.

Heey. (:
Vorige week zijn we erachter gekomen dat ik de ziekte van Pfeiffer heb.
Ik merkte dat ik altijd moe was na school, maar ook gewoon overdag. Dus besloten we dat ik een bloedtest zou doen, eerst konden ze het niet zien maar er bleek toch wel wat verkeerd te zijn, 6 weken later ging ik weer en daar was de bloedtest helaas niet goed.
Dus ben ik dit jaar niet veel naar school geweest (Klas 2) waardoor ik veel achterloop. Is er een manier om mijn cijfers de laatste paar maanden nog op te halen, en de laatste paar maanden nog naar school te gaan zonder er echt al te moe van te worden?
En wat vinden jullie de beste manier?

Ik hoor het graag. (:
Marieke.

Ik heb ook pfeiffer gehad in mijn examenjaar. Kun je goed thuis leren? Zo ja dan zou je af kunnen spreken met je mentor of decaan dat je leraren je alles mailen en dat je alleen voor de toetsen naar school komt.

Ik heb een periode thuis gezeten waarin ik veel schoolwerk thuis heb gedaan. Misschien kun je iets met school regelen dat ze een schema maken met wat je thuis kun doen. Als je dit hele jaar nog niets gedaan hebt, lijkt het me sterk dat je het nog haalt, maar he, alles wat je doet is mooi meegenomen. En ik weet niet of naar school gaan een goed idee is als je nog zo’n last hebt van de pfeiffer.