PewDiePie topic| 1

Fabulous :upside_down_face:

Het pumpkin carving filmpje met Marzia is het beste wat er bestaat.

Echt de mooiste save ooit idd :’)

Maar vinden jullie hem eigenlijk ook knap? Ik best wel haha. Hij is echt gewoon perfect: Hij ziet er goed uit, en hij is droog, sarcastisch, gestoord :bowing_man:

Ik vind hem absoluut niet lelijk , maar ik kan ook niet zeggen dat ik als ik hem zie dat ik dan denk: omg wat is hij aantrekkelijk.

Die filmpjes van ‘talking to evie’ vind ik echt zo grappig dat ik echt na de twintigste keer kijken nog plat lig van het lachen

^ Oh ik wel! Die ogen alleen al haha.

Yay

Maar nu ga ik stoppen met spammen over hoe knap hij is hahah

Het belangrijkste is natuurlijk zijn hilarisch heid enzo

Omg aaaawh

yess eindelijk een pewdiepie topic

Het is echt een held :upside_down_face: Ik lig altijd helemaal dubbel om hem

ik heb hier ook echt in de pisvouw om gelegen

http://scontent-a.cdninstagram.com/hphotos-xap1/t51.2885-15/928302_857011157643575_177370960_n.jpg

omg ja ik ook vooral toen hij geen gezicht van 5sos over had om op louis te photoshoppen en hij toen zei:
‘sorry i ran out of faces, you get to be voldemort’ wat en held is het toch

hijs zo awesomeee, heb hem leren kennen door een paart nerds uit me klas ik dacht eerst van dafuq is die gast

Heerlijk om te zien dat er hier nog meer meiden zijn die 'm leuk vinden! M’n vriendinnen verklaren me voor gek… Hihi

Jammer dat je vriendinnen het raar vinden dat je hem leuk vind maar ik en heel veel anderen vinden dat echt niet raar en nou kun je hier met ons over hem praten :slightly_smiling_face:
Ik kan gelukkig wel gewoon met mijn vriendin over hem praten want mijn vriendin is ook helemaal fan van hem dus als ik met haar ben kijken we altijd zijn videos en liggen we echt helemaal dubbel vooral om die videos dat hij de sims gaat doen en als hij die barbie minigames speelt

ik heb zo stuk gelegen om dit filmpje:

Ik ga dit topic zo hard volgen, geweldig! :bowing_man:

omg ja, sowieso bij dit soort sullige droge spelletjes moet ik al lachen en dan dat commentaar van hem erdoorheen omfg geweldig

Mag gewoon hier inderdaad!