Peuter overreden, 18 mensen lopen voorbij en doen niets..

@jovanhasen: nee, je ziet het kindje wel liggen maar het beeld is niet zo duidelijk dat je ook echt wonden etc. ziet.

aaaah wat erg…

Ik had 't filmpje vanmiddag gezien, echt walgelijk. Al die mensen die langslopen en niets doen…

PRECIES!
WTF, als je verdomme dat kind overrijdt, accepteer je de gevolgen maar. Vind die bestuurder van die auto helemaal gek. En de rest kijk er maar een beetje naar? Ongelooflijk, er loopt ook nog een vrouw met haar eigen kind erlangs. Wat als dat jouw kind was!?
Bah…

Vreselijk…
Ze zien het gewoon, maar doen niets! Ze rijden/lopen er namelijk wel omheen. Echt belachelijk dat er zulke mensen bestaan. Zo zielig voor dat meisje.

Ik kijk maar niet. Wel echt heel erg :frowning_face:

1. ‘‘Incidenten als deze zijn in China geen uitzondering.’’
    wwwwwhaaaat?:face_with_raised_eyebrow:?
  2. ik vind het eigenlijk respectloos dat dit filmpje gewoon op het nieuws etc komt. t.o.v. de familie en het kindje zelf vind ik dit niet kunnen (ookal is het nu overleden)
  3. dat de voorbijgangers niks hebben gedaan, wordt het omstandereffect genoemd. moet je maar even googlen, ookal kan ik me niet voorstellen dat het waar is, eigenlijk…
  4. damn

Niet te geloven! Echt afschuwelijk zoooooo erg! Ik vind het ook erg voor de ouders…! Al die mensen kijken er even naar en lopen dan gewoon weg!

ik vind dit zo erg. als je zon kind aanrijd en je voelt wat dan stop je toch en kijkt er toch wat er aan de hand is!? net zoals als de mensen die eigenlijk geen mens kunt noemen om gewoon maar door te lopen. als ik dat meisje tegenkwam op straat had ik zeker hulp gezogd.
wat zijn er toch erge mensen op de wereld!!!

… ze zien ook niks he daarom zijn die ogen zo klein.

^ Hier moest ik stiekem om lachen, maar wat hier gebeurd heb ik geen woorden voor. Hoe idioot ben je om niet te helpen, en er überhaupt niet eens naar kijken. Mongolen zijn het …

Mijngod…
ben zwaar geschokt…
dit doe je niet…

Eerst overrijden en dan nog een keer ?
Hoe ziek kan je zijn in je hoofd!

oke… hier keert mn maag zich dus echt van om.

Ik durf het filmpje niet te kijken maar alleen de tekst en jullie reacties daarvan breekt mijn hart al! Dit kan toch niet, gestoord gewoon:O

omg mega triest…

Ja was een paar dagen geleden al in het nieuws. Vreselijk. Leeft het kindje nu nog ?

Ik snap echt die eerste bus niet. Okay hij rijd haar aan per ongeluk ook al is het een blinde kip denk je dan. Vervolgens stopt ie rijd weer wat naar achter en rijd weer verder met zn achterwiel er overheen O_o Lijkt gewoon expres ofzo. Hallo je stapt dan toch uit ? Die moeder is ook zo zielig die werd helemaal gek T.T

Maar gelukkig is China nu wel in rep en roer erom want ze vinden het toch zelf ook niet kunnen las ik pas.

Ik durf en hoef het niet te zien.
Bah, echt verschrikkelijk…

Vreselijk dit. :expressionless: Ik heb er echt geen woorden voor.

OMG! hoe kan je niks doen, terwijl je er langs loopt!
Sommige mensen wijken er ook nog voor uit, echt zo van : Ik zie je wel liggen, maar doe toch niks!
aaah verschikkelijk.