Peuter overreden, 18 mensen lopen voorbij en doen niets..

Hoe harteloos kan je zijn.

ik weet niet of ik het ga kijken of niet, ik ga er niet goed van zijn denk ik, de titel alleen al!

Ik had gelezen dat omstanders juist niets doet omdat degene die het kindje naar het ziekenhuis brengt opdraait voor alle ziekenhuis kosten.

Oh, was al gezegd. :'D

@abercrombie echt veel zie je niet, maar het is gewoon heel erg om te zien dat niemand iets doet.

ahww, dit vind ik echt zielig

Dan als de ambulance komt en die ziet niemand voor de kosten die rijd waarschijnlijk alsnog zo weg. En je hebt ook nummer herkenning/politie kan je mobiel opsporen.
En mensen doen niets dus omdat meisjes minder gewild zijn, en om je geld daar aan uit te geven is niet nodig. En als je zelf arm bent, al je geld uit gaat geven aan een leven terwijl een kans is dat die dood gaat dus je je geld verspild, dan ga je zelf ook dood omdat je je eten niet meer kan betalen.

Maar alsnog, ik vind het echt niet kunnen dat zo iets gebeurd… Maar dit is onze cultuur, daar gebeurt dat gewoon…

Ik zag het filmpje afgelopen week ook, ik werd er echt boos om. Bah.

is het filmpje eng?

ik durf niet

boeit me niet in wat voor cultuur je leeft, maar hoe kun je harteloos zijn?! dit maakt mij zo kwaad!

Ik snap niet dat degene die het filmde niets deed:O waarom film je dit, breng je het de media in terwijl je zelf dus ook helemaal fout zit!:open_mouth:

Dit is gewoon fucking harteloos… Echt, afschuwelijk.

Ik denk dat dit via een veiligheidscamera was ofzo en ze dit later pas vonden

Beveiligingscamera.

Owja dat zou wel logisch zijn… maar dan nog! Harteloos!

Op dit soort momenten herinner ik mij weer waarom ik ook alweer verbitterd was.

ga je bloed zien zeg iemand pleasseeeeee

kindje in trouwens vandaag overleden in het ziekenhuis :frowning_face:

m´n mond viel open.