Peuter overreden, 18 mensen lopen voorbij en doen niets..

http://www.vandaag.be/biz…rbij-zonder-omkijken.html

(er zit een filmpje bij, kan schokkend zijn)
dit zag ik net op het nieuws… ik schrok er heel erg van… er lopen gewoon 18 mensen voorbij zonder iets te doen! écht belachelijk!

Mensen kijk dit aub niet

Ik heb 'm zelf gekeken en er ging iets dood in mij

Ahhh getver.

Zo sneu, die auto reed er daarna gewoon nogmaals over. bahbah

Ondertussen is ook bekend gemaakt dat het kindje van 2 jaar is gestorven.

(maar was hier al niet een topic van?)

^ Nee, dat was geloof ik in het ‘wwjneek’ topic gepost.
Maar ze was inderdaad hersendood…

Op school had ik het er nog over, en een vriendin van mij vroeg zich af of het er mee te maken had dat ze een meisje was. (Aangezien meisjes in China, geloven we, niet erg ‘belangrijk’ gevonden worden).

Ik vind het in ieder geval afschuwelijk!

triest…

nu je het zegt… dat zou inderdaad heel goed kunnen… maar dan nog; zoiets doe je toch niet? bahh

Heb et filmpje gekeken, belachelijk echt! Ze doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is, een halfdode peuter op straat.

jeetje, vreselijk!

^Ja, daar hadden mijn klasgenoten en ik het ook over. Maar ik kan het echt niet begrijpen hoe je zo’n kindje, welk geslacht dan ook, in die staat gewoon op de grond kan laten liggen :frowning_face: Echt heel erg vind ik het.

Ik vind dit echt schokkend! Hoe harteloos.

Omg echt triest… :frowning_face:

Ook pas gelezen maar dan nog, wat erg!

Nouja, ik heb dus ook gelezen dat in China de wetgeving anders is. Als je daar dus aankomt in het ziekenhuis met een gewonde peuter, moet JIJ opdraaien voor alle kosten. (In Nederland zou dit alsnog geen goede reden zijn, maar in China zijn veel mensen heel erg arm dus kan ik het enigszins wel begrijpen… )

hoe kun je…

omg, hoe erg :frowning_face:

Ik heb hier gewoon geen woorden voor.

Dit vind ik echt heel erg! Hoe kun je gewoon doorlopen…

Sowieso een belachelijke regeling, maar dan nog… Het gaat om een mensenleven! En anders kun je toch anoniem een ambulance bellen ofzo en dan gauw weggaan? Altijd nog beter dan niks doen.