Pestleven

Hoihoi!
Ik heb even een account aangemaakt, omdat ik het gelieve niet wil dat iemand mij herkend. Mocht je me toch herkennen aan schrijfwijze etc. gelieve niet zeggen!

Mijn verhaal:
Ik ben sinds groep 1 gepest, ik ben altijd al een dik meisje geweest. Ik heb nooit vrienden gehad. Op school zit ik ook altijd alleen, ik word van de trap afgeduwd, ze schoppen me, pootje haken, schelden me uit. Ik koop graag kleding van de wibra, niet omdat ik in geldgebrek zit maar omdat ik het mooi vind en ik hou geld over voor mijn studie. Ik word ik ook heel veel door gepest. En het rare is ik weet niet wat ik verkeerd doe, ik ben over het algemeen een vlotte spontane meid. Ik denk de laatste tijd veel aan zelfmoord, ik heb me zelf ook meerdere keren gesneden.
Ik ben gewoon echt de draad kwijt!!! ik weet niet meer wat ik moet doen :frowning:

nbou lekker is dat! niemand reageert :S:S
als ik nou als titel zet: Justin bieber naakt komen jullie allemaal wel heaa??

zoek hulp!

Haha relax man, je topic bestaat nog maar een paar minuutjes…

edit: Nee, als het topic justin bieber naakt heette klikte niemand erop.
Heb je al een gesprek met een mentor gehad? Je ouders? Je kan overwegen om naar een andere school te gaan als al het voorgaande geen zin heeft gehad.

ok

Ja dan moet je vooral zo gaan beginnen! pfff

ga praten met je ouders/ mentor/ of een vertrouwingspersoon

je moet niet zo ongeduldig doen, er wordt vanzelf wel gereageerd…
ot: zoek hulp. vertel het je ouders en je mentor, zoek samen een oplossing. desnoods kun je idd van school gaan, maar middenin het jaar(het schooljaar zal wel weer begonnen zijn denk) dan hebben de meesten toch al de groepjes gemaakt, en kom je er soms niet zo snel tussen.

ik heb altijd ruzie met me vader, met me moeder valt niej te praten die heeft altijd andere dingen aan de kop.
en die mentor of vertrouwingspersoon kan ik niet echt me ei kwijt

^misschien iemand anders in je familie waarmee je goed kan praten?

als je in het echt ook zo ongeduldig bent zal ik daar als eerste maar eens wat aan veranderen :’) maar verder, ik weet niet. zoek iemand op waarmee je kan praten!

HOPPA

ik zou toch naar je mentor gaan, zij/hij kan er iets aan doen als die echt wil

Ga naar een andere school en begin daar helemaal opnieuw.
Wat maakt het uit dat je kleding van de wibra is?
Als ze van niks weten (wat ze op een nieuwe school niet doen) ziet niemand het!
Als je vriendinnen hebt gemaakt op je nieuwe school kun je het ze na een tijdje vertellen dat je vroeger altijd heel erg gepest bent enzo. Het maakt ze als het goeie vriendinnen zijn dan echt niets uit!

ik ben niet ongedudlig

ik ben al 3 x van school verwisseld en 2 x van klas mrja t zal nooit een leven worden zo als ik wil

moet je vooral zo gaan denken!

en een psycholoog dan?

ik ben bij een psycholoog geweest, nou ik moest van die vrouw tekenen wat ik dacht en een puzzeltje maken. sloeg nergens oP!

ja je bent wel ongeduldig, misschien dat dat het wel is.
vriendschap kost tijd, neem daar dan ook de tijd voor.
en anders toch gaan praten, dan zeg je maar tegen je moeder dat ze echt naar je moet luisteren en dan laat je je pols toch zien (of waar je je ook maar heb gesneden), als ze dan niet luistert is ze gek.
en kan me niet voorstellen, omdat je al 3x van school en 2x van klas bent verwisselt dat het aan die leerlingen ligt, misschien ligt het probleem wel bij jezelf, denk daar is over na… en geef niet iemand anders de schult terwijl het ook aan jezelf kan liggen.

Misschien is het ook je gedrag? Ik had een meisje in mijn klas die ook gepest werd, maar zodra mensen wel aardig tegen haar waren zei ze lelijke dingen.

janou, kan misschien beetje ongeduldig over komen maar ik zit er nu helemaal doorheen.
ik neem alletijd maar er is gewoon geen conectie bij mij en die kinderen, begin ik te praten kijken ze me raar aan.
zal wel aan me autisme liggen