Pestentopic (2)

Hey! De reden van deze topic is dat ik mensen wil helpen zodat ze hun hart kunnen luchten over problemen over cyberpesten en gewoon pesten enzo. En ik wil niet de psycholoog uithangen ofzo (mijn papa is dat :relieved:) maar ik zou graag proberen mensen ermee te helpen. Ik ben ook al een slachtoffer geweest van pesters (op girlscene merk ik ook dat mensen niet altijd even vriendelijk zijn) en eigenlijk zie ik dat hoewel er veel campagne tegen wordt gevoerd er toch niet echt verbetering is en dit zal ook niet echt helpen. Maar als je echt er iets over kwijt wil, wil ik altijd proberen te helpen (en misschien zijn er nog anderen hier die dat ook kunnen). Als deze topic al bestaat, jammer dan! Zoveel te beter, kunnen mensen die bij de andere topic geen antwoord kregen hier terecht (;
Peace out! :sob::muscle: (:

goed dat je zo’n topic maakt!

bedankt! (:

Goed dat je dit topic maakt.

Goed! Ik heb er alleen zelf geen ervaring mee.

Goed topic!
Ik ben nooit echt gepest, of nouja. Toen ze ‘ginger’ zeiden deed het wel pijn, maar uiteindelijk trok ik me er niet zoveel van aan. En eigenlijk doen ze het niet meer :’)
Heb het ook maar een paar keer gehoord haha.

Goed topic, ik heb zelf geen ervaring met pesten maar dit is een goed iniatief.

Bedankt iedereen! x
en @fuckyeah negeren die handel :wink: die mensen doen dat alleen zodat ze zelf niet kwetsbaar overkomen maar dat zijn ze eigenlijk wel. Mensen pesten omdat ze zelf bang zijn gepest te worden of er zijn ook andere redenen maar die reden voornamelijk. (:

:face_vomiting: hierbij kots ik over alle pesters heen
:hugs: hierbij een hug voor alle gepeste mensen

ik ben zelf in de eerste en tweede gepest omdat ik te dik was, sindsdien heb ik een groot trauma aan gym, ik zit de hele week in de stress tot vrijdag, en dan moet ik gaan gymen, ik zal me daar nooit op m’n gemak voelen, ook al ben ik nu niet meer te dik.