Pesten

Waarom heb ik nu weer het gevoel dat ik weer gepest ga worden?
Nieteens een reactie van mijn klasgenoten; gaat het wel met je, na dat verstandkiezen trekken?
Nee, maar wel een ongelovelijk sarcatisch bedankje voor mijn bijdrage van de presentatie.
Moet dat nou zo? Ik ben al zo gevoelig voor dit soort dingen, ik hou er niet van.
Ik heb het liever dat je het recht in mijn gezicht zegt, dan toon je ballen!

Ik ben bang, ik wil niet meer gepest worden, het ging zo goed de afgelopen vijf jaar, maar het gaat volgens mij weer gebeuren en dat is iets wat ik wil.
Ik wil af van die stempel die mij altijd bevooroordeeld, ik wil voor een normaal mens worden aangezien, en dat lukt gewoon niet als er weer gepest gaat worden. Ik ben bang dat ik de resterende jaren weer helemaal zelf moet doen en dat is iets wat ik echt niet wil.

Kunnen jullie mij tips geven hoe ik dit kan oplossen?

Groetjes, make_up_geek

Wat ik altijd heb geleerd. ALs jij nu gaat denken; ik ga weer gepest worden. oohhh.
dan komt het op je af.
Als jij gaat denken; ik sta hierboven. Niemand kan mij wat maken.
Dan gaat dat gebeuren. dan kan ook ech tniemand jou wat maken.
maar als je negatieve in je hoofd gaat zetten, gebeuren deze negatieve dingen ook.
Blijf lekker positief denken. het is moeilijk, maar probeer het :slightly_smiling_face: dan komt alles goed.

Door tegen zelf te zeggen dat niemand je kan wat maken of breken.

Ik snap wat je bedoeld daniquevoorn, maar ik ben al eens behoorlijk gepest (zo erg dat ik zelfmoordgedachten had) en ik zit daar nu eerlijk gezegt niet op te wachten.
Ik ga het wel proberen, dank je :slightly_smiling_face:

Het zal in het begin erg moeijlijk zijn hoor, dat gaat niet zo 1, 2, 3. maar op een gegeven moment (als je doorzettingsvermogen hebt) gaan die gedachtes je wel gewoon lukken. Als die mensen zo tegen jou doen, schenk er vooral geen aandacht aan. Als zij iets willen, is het wel dat jij erop reageerd. Zielig, zulke mensen. echt heel erg. Jammer genoeg bestaan ze wel. Je hebt gelukkig wel mensen die wél leuk over je denken (:

Ja, dat waren ze eerst ook, ze weten ook van mijn PDDNOS af, waren ook mijn vriendinnen, maar ik heb gister verstandskiezen laten trekken en kon gister en vandaag niks doen.
Dan komen zij op facebook aanzetten met en supersarcastische toon: dank voor je geweldige bijdrage aan de presentatie. en dan schelden me ze ook uit voor sukkel en dat soort dingen… Ik hoop eerlijk gezegt dat het vrijdag is overgevlogen en dat ik er geen last van heb.

oké dat is wel apart. Ik zelf zou daar echt fel tegenin zijn gegaan. maar dat verschilt natuurlijk per persoon :slightly_smiling_face: ik hoop ook voor je dat je er vrijdag geen last meer van hebt.
ennee… sterkte met je kiezn! mijne zijn ook getrokken, ik weet hoeveel pijn het doet.

Tjsa, ik heb het bericht ondertussen verwijderd, zodat er ook geen mensen op kunnen reageren, daar zit echt niet op te wachten.
Over twee maanden gaan de kiezen aan de andere kant eruit.

Dan zijn het ook geen vrienden als ze je uitschelden.

@readmymind Dat was een ander meisje uit de klas, die mocht ik toch al niet. Gelukkig is ze voor de tweede keer gezakt voor de overgangstoetsen, dus ze blijft zitten :grinning: en ik ben over hoor :wink: