Pesten

Hay,
Ik hoef geen reacties van hij is gay, ze hebben gelijk of waarom vind je hem leuk enzo…

Ik ben zwaaaaar verliefd op |Bieber, ik ben de enige in de klas!
Laatst kwam zijn liedje op de radio, begint heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel de klas:

Ieeeel., gay
rent de helft de klas uit, andere gaan naar mij toe:heey, moet je nu niet geil worden"

Of ze gaan allemaal stomme dingen roepen, pa heeft dit ok gedaan en toen ben ik zo boos geworden dat hij dit nooit meer gedaanheeft.

Maar in de klas gaat het altijd zo.
Ik ben normaal een heel rustig. stil en geduldig kind. Maar he rtwerd me te veel:

Ik smeet erst de potloden door de klas, toen mijn stoel op de grond. Toen ik ging ik op de tafel staan en begon ik allemaal van: Kappen nou. Bekken dicht. accepteer mij, klootklas, godverdomde klootzooi, echt iederen staarde mij echt zo aan van wtf!!
Toen moest ik heel hard huilen, juf zowat in shock,3 minuten later staat de stoerste jongen uit de klas naast me met tranen in zijn ogen en helemaal trillnd om zijn excuus an te bieden, sindsdien is het gestopt, volgens mij durfen ze niet meer met me te praten…

Ik heb er best spijt van dat ik dit edaan heb.

Wat vinden jullie ervan?:face_with_raised_eyebrow:

Arme schat, het heeft een tijdje nodig maar dan ben je het met de rest van je klas eens :sob::muscle:

Een vaag verhaal

best wel heel erg overdreven… het is maar een zanger hoor

justin bieber is gewoon gay, wen er maar aan. als zo veel mensen er zo over doen, dan moet er wel een kern van waarheid in zitten.

Dit :’) Zij hebben gelijk, maar het komt wel goed!

opes

volgens mij is dit niet duidelijk:[b]Ik hoef geen reacties van hij is gay, ze hebben gelijk of waarom vind je hem leuk enzo…

[/b]het ging erover wat jullie van dit gepest en mijn reactie vonden, ja ik vond mijn reactie ook stom en overdreven nu ik er naar terugkijk

volgens mij is dit niet duidelijk:[b]Ik hoef geen reacties van hij is gay, ze hebben gelijk of waarom vind je hem leuk enzo…

[/b]het ging erover wat jullie van dit gepest en mijn reactie vonden, ja ik vond mijn reactie ook stom en overdreven nu ik er naar terugkijk

Ik vind jouw reactie overdreven, maa dat gepest slaat ook nergens op :")

Als het gestopt is, is er verder toch geen probleem meer?

Ze is 12 en zit dus waarschijnlijk nog op de basisschool, misschien verklaart dat haar reactie wel? Niet neerbuigend bedoeld of zo, totaal niet, ik ben maar iets ouder (3e klas) alleen ik kan me herinneren dat ik in groep 8 ook wel eens dit soort situaties meemaakte.

OT: trek je niets aan van je klasgenoten, hun reactie is kinderachtig maar je hoeft je er niet zo over op te winden, het is maar een zanger. en ik denk dat je hun flauwe opmerkingen / kritiek op JB niet zo ernstig moet opvatten, het is maar een zanger, jouw leven is niet afhankelijk van wat zij van je muzieksmaak vinden.

het is maar een obsessie
hij onbereikbaar ik met met je klas eens

Waarom ga je dan op je tafel staan? Als ik boos ben, kan ik ook ontzettend beginnen te schelden en gewoon iets gooien en dan ga ik gewoon het lokaal uit.

Jou reactie is wel echt erg overdreven, zeg. Als ze nu niet meer met je praten begrijp ik dat best; je had het anders moeten oplossen.

Mm…
Sorry, maar JB is niet een van de meest geliefde personen tegenwoordig,
Sommige dingen kun je maar beter voor je houden, het is lastig, maar het is nou eenmaal zo,
Zo heb ik ook mijn dingen waarvan ik weet dat ik die maar lekker voor me moet houden of alleen kan vertellen aan een goede vriendin,

Bekijk het zo:
Als mensen je nog steeds pesten moet je dat glas hard negeren,
dat is een van de weinige en beste oplossingen, tis moeilijk maar na een tijd houden ze er vanzelf mee op.
Op een gegeven moment moet je wel laten zien dat je ook je eigen mannetje kan staan, anders kan het erger worden.
Als ze weten dat jij een grote bek (sorry ) terug zet, is de grootste lol er meestal wel vanaf voor de pesters,
zo ben ik er uiteindelijk van af gekomen,
als je dan in een nieuwe klas komt ofzo, moet je je ook niet te voorzichtig gedragen, anders word je al snel een doelwit…