Heb je wel eens iemand gepest, ben je of word je gepest. Heb je toegekeken hoe iemand werd gepest en
wat heb je toen gedaan ?
Ik werd vroeger gepest op de basischool. Mijn moeder heeft wel 20x de school gebeld en dat wist ik niet eens. Toen kregen we zo’n toets over hoe je in je vel zat. Ik had toen een hele lage score, maar toen ik naar de middelbare school ging was ik hartstikke blij was ik eindelijk van ze af. 3 van hun hebben sorry gezegd en dat zijn best wel goeie vriendinnen geworden. En 1 zo’n meisje en zo’n jongen ontwijk ik het liefste…
Dat meisje heeeft gwoon nooit sorry gezegd of in die richting
en die jongen die heeft me 3x bedreigd duss… die ontwijk ik liever
Ik heb vroeger wel eens mensen gepest
Nee ik heb nog nooit iemand gepest en ben ook nog nooit gepest. Maar bijv bij ons in de klas zegt een jongen steeds tegen een andere jongen dat die dik is. En als er dan bijv. een spreekbeurt over overgewicht is maakt hij weer steeds flauwe opmerkingen naar die andere jongen. En dan zeg ik steeds tegen die jongen (die ‘pest’) van: wow jij bent egt zielig, dat je grappig probeert te zijn door andere mensen naar beneden te halen. En nog andere dingen, dus dan ‘dis’ ik de pester zal ik maar zegge
Ik ben gepest…
Ik heb nooit echt mensen gepest ofzo…
Ik heb nooit zelf gepest, maar in de 1e werd zo’n meisje in mn klas gepest… Ik mocht haar ook niet, maar deed nooit mee. Vervolgens zag ze mij als haar beste vriendin… Ik ben wel een steun voor haar geweest en ik denk dat ze anders naar een andere klas was gegaan… Ik mag haar nog steeds niet, maar pesten gaat me gewoon te ver
nee gelukkig ben ik nog nooit gepest!
zelf heb ik mensen ook niet gepest, daar heb ik geen behoefte aan.
Ik ben nooit gepest… had ook altijd me mondje wel klaar.
hmm… op de basisschool pestte ik altijd, kwas echt een bitch… kheb der wel spijt van(A)… pest nu ook niet meer en ik vind het zelfs heel erg:O … sinds ik op het voortgezet onderwijs zit ben ik heel erg veel veranderd, in positieve zin =) … ben zelfs “bevriend” met de mensen die ik pestte … of nouja bevriend:P… ik kan met ze om gaan, om zo maar te zeggen:P haha mensen die worden gepest : Succes, je komt er wel boven op, ooit… ooit komen de pesters er zelf achter wat voorn fouten ze hebben gemaakt !
Congratz Nell ^^:D
Je moet maar zo denken; de mensen die écht pesten (dan heb ik het dus niet over n beetje klieren n dat soort shit) die zitten vaak met hen zelf in de knoop. En je komt er sowieso sterker uit als je gepest bent.
-
Heb je wel eens iemand gepest?
Ja, maar niet zo erg dat ie moest huilen ofzo! ö
Denk dat iedereen het wel doet.
Ben je of word je gepest?
Nope.
Heb je toegekeken hoe iemand werd gepest en
wat heb je toen gedaan?
Ja, zovaak… heb ingegrepen…
Ik ben vroeger wel gepest geweest
Zelf heb ik nooit iemand gepest, dan vind ik laag.
ik word zovaak gepest ¬¬
heb nooit iemand gepest .
ben ook nooit gepest
sinds dit schooljaar ik had zooon verekte kutklas allemaal van die jongens die denke dat ze stoer zijn als ze kut opmerkinge achter iemands rug om maken , heerlijk
nja tusse die jonges zat 'n vriend van me. kun je meteen zien hoe mense verandere als ze ‘‘populair’’ willen zijn omg. en dan achter me rug en niet in me gezicht dát irriteert me nou zo.
ik ben in de eerste en de derde gepest <_< en het ging serieus in de eerste nergens over. maar dat heb me wel erg onzeker gemaakt.
ik ben op de basisschool wel gepest
maar toen sloeg ik iemand keihard voor zn bek en sindsdien kijken mensen wel uit
maar ik heb toen 5 jaar lang ruzie met iemand gehad , en ik deed altijd ook heel bot tegenhaar gewoon omdat ik ruziemet drhad, maarmensen zagen dat ook als pesten, ik vind ruzie wat anders dan pesten.
en ik ken heel veel mensen dus heb nu niet echt snel meer ruzie met iemand omdat er dan al 30 mensen klaar staan om me te helpen zeg maar
`
waarom