Heyy!!
Ik kon geen bijpassende topic vinden dus ik schrijf het maar even hier. Ik zit een beetje met een probleem waar ik niet echt met iemand over kan praten, omdat het niet echt over mij gaat. Ik heb een meisje in mn klas die heel erg word gepest via bijvoorbeeld ‘ask’ en wats app. Dit gaat echt al heel lang zo en niet alleen in mn klas maar ook in de andere klassen van de 3rde laag. Ze schelden haar uit voor kkr hoer en ze zeggen dat ze zm moet plegen enzo. En dat dan gwn de hele dag en nacht door. Ze maken haar helemaal zwart. Ik vind dat dus zo erg dat het me misselijk maakt. Het is niet dat ik echt bevriend met haar ben ofzo maar dit gaat echt veel te ver. het is echt met zn allen tegen 1. Ik wil het zo graag voor haar opnemen en in real-life doe ik dat ook. Ik wil het ook voor haar opnemen via social-midia en dat heb ik ook wel eens gedaan maar toen kreeg ik al de haters in een keer over me heen. Ik weet nu dus niet of ik me er gwn niet mee moet bemoeien of voor haar op moet komen, maar dan heb ik wel dat kans dat ik ook gepest word. Ik hoop zo dat ik sterk genoeg ben om het laatste te doen, maar ik weet het gwn niet meer. Het is zo erg om haar zo kapot te zien gaan. Heeft iemand misschien tips hoe ik dit het beste aan kan pakken? ik weet t echt niet meer…
xxxxx