Pesten om de mode?!

dat van de MSN vind ik wel een goed plan

trwns, ik maak mezelf op, om mooier te worden, en om er zelfverzekerder uit te zien.

iedereen weet ook dat ik later zangeres wil worden, en ze vragen steeds of ik voor ze wil zingen, alleen om mij te pesten, en als ik dat doe, lachen ze me in mijn gezicht uit

en bedankt ¬¬

ja dat klopt ook wel, want ze heeft blond haar en een gigantisch geplamuurde kop, niet normaal! [andere blondjes plzz niet boos worden het is niet beledigend bedoeld ofz]

Ik heb bij die J een beetje het sletterige/Barbie/highschool typje in gedachten. Achja, waarom weet ik ook niet.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/quote]

J doet presies hetzelfde , omdat zei zo’n plamuurkop heb zal ze ook wel ontevrede zijn.

je moet gewoon echt met een vertrouwens persoon gaan praten
dit kan niet langer
maar dat je zelf in boekjes kijkt omjezelf te verander is goed
zolang je je er zelf maar goed in voelt
probeer ze allemaal te negeren meestal gaat het dan ook wel over

toen ik nog een brugpiepertje was [ik ga nu naar de 2e] negeerde ik haar, inclusief de hele school, omdat ze natuurlijk iedereen tegen me op stookte, maar ze lieten me gewoon struikelen, of gingen expres naast me zitten, dus negeren helpt niet, mischien een grote bek??? dat is nog een grotere probleem, ik kan niet dissen, ik weet nooit gauw wat ik moet zeggen. en wat ik helemaal erg vind, is dat die stomme trut van een J familie van mij is, mischien verre familie, mar het blijft erg enz :cry:

Ga dan naar een vertrouwenspersoon.
Vertel het je ouders/verzorgers/mentor etc.

heb ik gedaan, helpt niet, dan ben ik weer een mietje enz

Ga naar een andere school.

Dat zegt een vertrouwenspersoon niet.

dat kan ook niet, want dat vinden mijn ouders teveel gedoe

ben je door dat meisje in elkaar geslagen?

misch moet je op een verdedegingssport gaan,
naar andere school gaan
en idd een vertrouwenspersoon vertellen

want dit kan niet zo doorgaan.

~~~~~~~~~~~~~~~~

ja dat dacht ik dus al,
zeker ook dikke tieten dat ze dan van die inkijktruitjes draagt,
volgens mij hangt ze echt de slet uit om aandacht te krijgen.

Het lijkt misschien beschamend , toegeven dat je gepest word.

Maar het kan een groot verschil maken! En dan ben je toch een mietje , als jij daardoor normaal je schooltijd af kan maken zonder de hele tijd getreiterd te worden door die kut J. dan moet je gewoon het tegen je menter/ouders/iemand! zeggen.

sorry hoor maar hier word ik echt PISSIG om gewoon
en ze vinden het geen gedoe als hun kind in elkaar word geramt
en word gepest

DAMN ik word hier zo agressief van he,
echt mygod
hun kind word gepest, in elkaar geramd, en noem maar op
maar oh wat een gedoe als ze naar een andere school moet
stel je voor zeg…
intussen word hun kind gewoon lekker gepest en houd ze geen
graatje zelfvertrouwen meer over.
en dan een paar jaar later denken ze: hadden we haar toch maar wel naar een andere school moeten overplaatsen.

echt waar ik ben nu echt boos ik ga maar stoppen voordat ik doordraaf
nja dat doe ik al.

Omg! Dat vind ik dus echt héél erg. Dus jou ouders willen liever dat jij gepest word, ongelukkig bent en misschien later wel depressief wordt? Wat een zielige ouders heb jij ><’
Ik bedoel: Je wilt toch het beste voor je kind? En als je kind niet gelukkig is dan probeer je ze toch op een andere manier gelukkig te maken? Weten ze wel dat jij in elkaar geslagen bent enzo?

toe, wees nou niet zo naar over mijn ouders, ook al hebben jullie mischien wel gelijk…
ze doen al zoveel om het gezin hoog te houden, en met te veel gedoe bedoelen ze niet dat dat te veel moeite is, maar dat als ik naar een andere school ga, dat het daar ook weer opnieuw zal beginnen. ze bedoelen het alleen maar goed…

GOD, ik zit nu echt te janken achter de pc… :cry:

Hoezo weten ze al dat het opnieuw begint dan? Kunnen ze in de toekomst kijken?

Ja inderdaad?

Only&H&M? god dan wordt iedereen gepest op de wereld.

sorry ik liet me gaan maar van zulke dingen word ik echt agressief…
maar hoe weten ze dat het dan weer opnieuw gaat beginnen?