Hoi allemaal,
Ik ben een meisje van 13 en zit in klas 2.
Ik ben best wel onzeker van mezelf en voel me ook niet helemaal thuis in de klas.
Er worden nog wel eens gemene opmerkingen tegen me gemaakt door de populaire kinderen…
En ook word er erg veel over me geroddelt…
Ik had laatst nieuwe schoenen gekregen van mijn moeder, timberlands…
Nu durf ik ze niet meer aan omdat mensen er commentaar ophebben.
Ik heb maar 1 persoon in de klas een meisje waarmee ik goed op kan schieten en die wél normaal tegen me doet.
Want ik begrijp niet waarom ze me niet mogen in de klas…
Door al dat geroddel enzo ben ik ook best wel stil geworden… en zeg ik ook vrij weinig.
Ik whatsapp veel met dat meisje uit mijn klas maar ze gaat ook best wel veel met anderen om in de klas wat soms heel vervelend is ( ik snap haar wel natuurlijk ) want dan ben ik alleen… elke pauze zegmaar…
Maar goed… dit meisje zei dat ik naar mijn mentor moest gaan om erover te praten alleen durfde ik dat niet echt.
Uiteindelijk is zij naar mijn mentor gegaan met de zinnen dat ik me niet fijn voelde in de klas en heel erg stil was en onzeker was over mezelf.
Ik heb gisteren een mentorgesprek gehad en mijn mentor zei dat ze zich zorgen om me maakte.
Nu heb ik ook nog thuis alleen maar ruzies en dalen mijn cijfers ook weer een beetje…
Toch voel ik me nog niet helemaal lekker en zou best nog wel eens graag willen praten met mijn mentor of een docent die ik vertrouw… alleen durf ik niet op ze af te stappen…
En mijn vraag is; is dit pesten? of plagen? of wat anders?
Ik snap er zelf helemaal niks meer van maar wat ik wel weet is dat ik echt niet lekker in mijn vel zit… en wel graag nog met een docent of mentor erover zou willen praten alleen lijkt het me nogal dom als ik het meteen de volgende week ook alweer doe… ik voel me best wel een aansteller…
xo een onzeker meisje van 13…