Pesten Help Aub..! lees aub ook srry... wat moet ik nu doen?

Hooiii meiden,
nou, deze middag is er wel iets ergs gebeurt.
echt het was heel gemeen.
hier komt het:
ik ging deze middag naar het bos, we ( ik, degene op wie ik verliefd ben maar … ja een heel verhaal, mijn vriendin, nog een vriendin, het vriendje van een vriendin en nog een jongen.) hebben daar een soort van hut…ja klinkt dom maar het is best vet hoor het is egt super chill. maar daar gingen we dus heen … en een vriendin, een jongen, degene op wie ik ben (maar nu eigenlijk niet meer) en het vriendje van een vriendin waren er al. een vriendin en ik nog niet… ik ging eerst nog ff haren wassen dus dat duurde wat langer. ik was klaar en mijn vriendin en ik fietsten daar heen (het is wel een pokke eind) maar dus toen kwamen wij daar aan, en toen fietsten hun meteen weg, hun waren boos op mij en een beetje op mijn vriendin. wij gingen hun achterna, hun fietsten keihard! een jongen (niet het vriendje van mijn vriendin maar die andere) kon het niet bijhouden en ik, mijn vriendin en hij fietsten dus 10 meter achter hun of verder. nou, die jongen viel uiteindelijk ergens, hij ging keihard op z’n bek! en hun zagen dat maar ze fietsten gewoon door. wij bleven natuurlijk staan, ook om ff uit te hijgen, maar het ging wel met hem. wij konden hun nergens meer vinden, wij fietsten gewoon op ons gemak. wij gingen ff in de schaduw zitten, iets drinken. de jongen zei: kom we gaan ze zoeken. ja ik vindt dit echt niet meer leuk hoor! ik: ja oke dit is echt flauw! mijn vriendin: ja kom we gaan ze zoeken. enzo en toen fietsten we een heel rondje door het dorp en toen dachten we dat ze miss bij het huis van <3 of bij de hut zouden zijn. (als je het niet meer snapt vraag maar raak) Dus toen gingen we opsplitsen. ik ging naar de hut en hun naar zijn huis. ik zou bellen als ik ze zag.nou, ik zag hun fietsen bij de hut staan, ik doorzocht heel het bos maar kon ze nergens vinden. ze waren dus in zijn<3 huis. toen kwamen hun ( die jongen en mijn vriendin) aangefietst. We gingen met z’n drieeen alle deuren open proberen te doen maar dat lukt niet, heel veel deuren zaten op slot. we konden niet in het huis. hun zaten daar ons uit te lachen; ook mijn vriendin! ik heb haar mijn grootste geheimen vertelt!
Toen ging de jongen die bij ons was huilen, omdat zijn vriend hem gewoon zat uit te lachen enzo. de jongen zei: zo raak iik hem echt kwijt! dat wil ik niet ! alleen maar door deze kut middag! en toen ging ie weer huilen. dat snap ik eigenlijk best wel want het was heel stom zo. ik ging mijn fiets op slot doen voor
het geval dat hun het miss. gingen stelen ofzo… en dus mijn fiets lag 10 meter verderop op de grond. hadden hun gedaan. ik zet hem weer goed en haal mijn sleutel eraf. toen ging ik terug naar waar hun zaten, maar ze waren er niet. ik denk: o wee he als hun bij hun daar binnen zijn he! Dus ik bel aan. ik hoorde <3 zeggen: dat is eva niet open doen! ik werd helemaal verdrietig van binnen. en daarna hoorde ik mijn vriendin en die jongen waarmee ik net de hele tijd was praten en mijn vriendin zei: we zitten opgesloten! en de jongen zei: help ons!! … niet geloofwaardig. en het was dan ook niet echt waar. maar gelukkig deed mijn vriendin die ons eigenlijk ook mee had achtergelaten open. ik kan nooit lang boos op haar blijven. ze deed wel aardig. maar toen ging de deur weer dicht en weer open. er sprongen tranen in mijn ogen en nu ging ik janken. maar het was dan ook vreselijk om zo buiten gesloten te worden. en zo ging het verder en nu zit ik thuis op de laptop. wat moet ik nou doen? het goedmaken?

sorrrrry beetje lang maarja

Sorry ik wil je wel helpen, maar ik snap je verhaal niet zo goed

Als je het nog een keer schrijft met interpunctie wil ik je graag helpen want nu snap ik het niet zo goed.

gewoon zeggen dat je het ECHT niet leuk vond, en vragen waarom ze dat deden

Okee, ik probeer het te begrijpen.

Jullie waren op weg naar een hut. Toen fietsten een paar van jullie vooruit en gingen naar een huis. Toen jullie ze gevonden hadden lieten ze jullie niet binnen. Ofzo?

Het is trouwens ‘zij’, niet ‘hun’. Je zegt steeds hun i.p.v. zij. Echt heel irritant.

en zonder ge-‘hun’ zou ook schelen.

Echt wat een lozers. Laat ze vallen en ga met de mensen om die jou beter laten voelen niet die je omlaag halen! Ze zijn ook echt vreselijk kinderachtig. Ze zijn alleen maar op zoek naar aandacht. Dat moet je ze niet geven, ook al is het positief of negatief, negeer ze. Dan zien ze dat ze met hun daden geen aandacht meer krijgen en stoppen ze er vanzelf mee. En als dat niet zo is laat ze gewoon met rust ze krijgen vanzelf een keer hun verdiende loon als ze doorgaan met zulk soort gedrag.

Negeren en met mensen omgaan die wel leuk zijn. Hun doen het blijkbaar fout dus moeten zij als eerst hun excuses aanbieden. Vind ik dan.

kom op je bent 11, flauwe kindergrapjes zijn dat. niks van aantrekken en gewoon zeggen dat je het stom vond.

Ik vind je verhaal nogal… Vaag. Ik snap er eerlijk gezegd niet veel van, sorry.

zijn dat nou vriendinnen ze zijn niet waard
kinderachtig gedoe van ze laat ze je weet wel beter.

Ja oke ik kort het ff in:
We gingen dus naar ’ de hut ’ ,
en toen gingen 3 kinderen (waarbij een hele goede vriendin!)
ons weglaten, achterlaten, deden de deur op slot en
mensen gingen huilen en toen lieten ze mij alleen achter… zoiets…

oke als ik het goed begrepen heb gaat , is dit gebeurd:

Jij en jouw vriendengroepje hadden afgesproken op een plek. Jij en jouw vriendin waren iets later. Toen jullie aankwamen gingen die andere vrienden snel wegfietsen, ze waren boos( maar waarom?). Jullie fietsten erachteraan. En toen vonden jullie ze in het huis van je crush waar ze erg gemeen deden door niet de deur voor jullie te openen.
Dit maakte jou en die vriend die erbij was erg verdrietig.

wat stom dat ze zo raar deden. Weet je ook waarom of kwam dit zomaar?
Je vroeg wat je het best kunt doen, goedmaken ofniet. Maar wat moet je goedmaken, jij hebt naar mijn idee niets verkeerd gedaan…
zij zouden hun excuses aan moeten bieden!

oke als ik het goed begrepen heb gaat , is dit gebeurd:

Jij en jouw vriendengroepje hadden afgesproken op een plek. Jij en jouw vriendin waren iets later. Toen jullie aankwamen gingen die andere vrienden snel wegfietsen, ze waren boos( maar waarom?). Jullie fietsten erachteraan. En toen vonden jullie ze in het huis van je crush waar ze erg gemeen deden door niet de deur voor jullie te openen.
Dit maakte jou en die vriend die erbij was erg verdrietig.

wat stom dat ze zo raar deden. Weet je ook waarom of kwam dit zomaar?
Je vroeg wat je het best kunt doen, goedmaken ofniet. Maar wat moet je goedmaken, jij hebt naar mijn idee niets verkeerd gedaan…
zij zouden hun excuses aan moeten bieden!

Wat een rotstreek van je ‘vrienden’ zeg! Jij hoeft je excuses helemaal niet aan te bieden, dat moeten zij maar doen. Lekker andere vrienden zoeken die wél normaal kunnen doen :slightly_smiling_face:

Helemaal gelijk!

Dat is inderdaad een beetje genaaid van je vrienden. Weet je toevallig waarom ze boos op je waren?

Misschien kan je ze uitleggen hoe dit voelt voor jou, en anders beter andere vrienden zoeken.

Ja zo ging het ongeveer

O ja ik ben volgens hun ‘veranderd’ ik ben niet meer ‘lief’ maar ja anders… meer durven en daarom vinden ze me opeens stom enzo en ze denken dat ik iets heb doorvertelt maar dat is niet zo.