hey meiden,
secret.ly is bij mij op school echt wel een groot probleem iedereen plaatst vervelende dingen over elkaar;
naaktfoto’s en dingen die echt wel prive zijn over thuis situaties bijvoorbeeld.
het is een anonieme app waar je je eigen geheimen met je vrienden kan delen maar,
de meeste mensen plaatsen allemaal nare dingen, geen geheimen. het was vandaag ook in het nieuws.
ikzelf kan er zo niet tegen waarom mensen zwart maken? en mensen naar beneden halen?
heeft jullie school er ook last van?
Heb er nog nooit van gehoord
Ik zou het zo snel mogelijk aan een leraar oid vertellen, hier komen echt problemen van.
ja maar wat kunnen leraren er aan doen??
Nog nooit van gehoord. Als ik jou was zou ik zelf maar lekker die app van je telefoon afgooien.
up
Zij zouden stappen tegen pesten kunnen nemen en bijv. voorlichting geven over cyberpesten en wat dat met iemand kan doen.
Mijn middelbare school had daarover (of een soortgelijke app) een waarschuwingsbrief gestuurd naar de ouders van alle leerlingen :’)
Deze app was een jaar geleden vrij ‘populair’ op onze hockeyclub, maar het waaide echt binnen een week ofzo over aangezien het bij iedereen backfirede omdat er dingen over hen geplaatst werd haha