Persoonlijk cadeau

Hallo meiden,

Om te beginnen heb ik de zoekfunctie gebruikt en kon niks vinden wat ik bedoelde.
En ook dacht ik altijd dat er een algemeen cadeau-topic was, maar dat kon ik niet vinden, ook niet via google.

Maar de reden van dit topic is dat ik een klein persoonlijk cadeautje zoek voor mijn beste vriendin. Ik ben de laatste tijd niet echt de vriendin geweest die ik moest zijn. Ik liet haar misschien een beetje zitten en dat terwijl dat niet de bedoeling was.
Ik wil haar door middel van een persoonlijke cadeautje laten weten dat ik al die tijd wel voor haar klaar stond en dat ik nu een betere vriendin ga zijn.
Ik had al bedacht om een plakboek te gaan maken, maar ik heb geen idee hoe ik hem leuk en origineel helemaal vol krijg.
Ik weet niet of mensen daar nog ideeën hebben?
Ik had al in het topic gekeken van plakboek voor mijn vriend, maar daar stonden niet echt veel bruikbare dingen tussen voor een plakboek voor een vriendin.

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Ik heb ooit ook een plakboek gemaakt voor een vriendin. Wat er zoal in zat:

• foto’s (uiteraard)
  • liedjesteksten van onze favoriete liedjes
  • een tekstje wat ze voor me betekende
  • verhalen van grappige dingen die we samen meegemaakt hadden
  • dingen geknipt uit tijdschriften die bij ons paste
    … genoeg mogelijkheden :slightly_smiling_face:

Een dagje iets leuks met haar gaan doen? :slightly_smiling_face:
(www.bongo.nl bijvoorbeeld)

ik weet niet of jij een brilletje nodig hebt maar op deze pagina http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/
ze ik toch echt dit staan Het officiele verjaardagstopic: feest,- en cadeauideeën! en dat zelfs bijna bovenaan…

Dankjewel allebei :slightly_smiling_face:

Haha, wat erg dat ik dat niet heb gezien!
Terwijl ik daar wel heb gekeken!
Dankjewel :slightly_smiling_face:

Wat ook leuk kan zijn, (heb ik tenminste) je hebt bepaalde winkeltjes waar je je eigen armband kan samenstellen. Zo kan je een superleuke en unieke armband voor jou en je vriendin maken. (Allebei een natuurlijk ;p) En nee, het zijn niet echt speciale vriendschapsarmbandjes, voor kleine kindjes, nee, je zou ook gewoon een eigen armband kunnen laten maken.

Dit mag inderdaad in het algemene topic (: