Personeelskorting

Hoi,

Ik werk bij de hema en daar krijg je pasje waarmee je personeelskorting krijgt. Vandaag kreeg ik foldertjes van de Bijenkorf thuis gestuurd die ik krijg via de Hema (dat weet ik omdat ze bij de hema niet mijn goede voorletters in het systeem hebben staan, en dit was diezelfde fout). Weet iemand of je met het personeelspasje van de hema dus ook korting krijgt hij de Bijenkorf?

Liefsx

lijkt mij niet.

Het is wel namelijk allemaal van dezelfde eigenaar. De hoogste baas zeg maar is eigenaar van hema, bijenkorf, v&d en nog wel wat grote organisaties.

Hmm dan weet ik het niet xD!

Lijkt mij ook niet.

Nee.
Vroeger kon dit wel, in ieder geval bij de V&D, maar nu niet meer geloof ik.

Denk het niet. Heb het nooit gehad dat ik bij verschillende winkels mijn pasje kon gebruiken.

Okeee dankjulliewel.

Ja dat heb ik ook gehoord. Dan heb je dus een pasje van het bedrijf die alles beheert.

Lijkt mij niet, want V&D was van maxeda (is sinds kort doorverkocht) en daar hoort Hema niet toe, dus daar iig niet. Bijenkorf hoort volgensmij niet bij de Hema. (gezien het verschil in producten die ze verkopen, zou dat ook niet logisch zijn)

ik werk bij de V&D en ik heb een Maxeda pasje, waartoe V&D (nouja, toen nog) la place, bijenkorf, hunkemoller, m&s mode, praxis en formido toebehoren en de hema dus niet :slightly_smiling_face: alleen met het Maxeda pasje krijg je dus korting bij de Bijenkorf…

haha hema wordt ook weer doorverkocht las ik, al die spam die je van de hema krijgt ik wordt er echt gek van vandaag die bijenkorf shit gister een boekje over dat hema aan het vernieuwen is blablabla (:

wel relaxed btw hierboven ^dat als je bij de vd werkt dat ej gelijk bij zoveel winkels korting krijgt :3
& nee lijkt me niet want er staat duidelijk op dat 't alleen voor hema is volgens mij, en dan niet eens bij alle hema’s haha op station’s en in kleine dorpen krijg je niet alleen bij de “normale” fillialen. (de kleine hema’s behoren weer tot een andere eigenaar ofz)

ik zou zeggen ; vraag het aan die mensen bij de bijenkorf…

-

Ici Paris XL en Kruivat/Trekpleister horen ook allemaal bij elkaar… Ook totaal andere winkel, toch? Als je bij een van allen werkt krijg je bij de anderen ook korting.

Ik werk ook bij de Hema en ik krijg helemaal geen korting door een andere eigenaar ofzo…
Kwam er een keer een meisje bij mij aan de kassa met een kortingspasje van een andere Hema, maar die deed het bij ons ook niet :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar de eigenaar van de Hema hier heeft 3 filialen geloof ik…
Ik vind het best wel aso dat we geen korting krijgen, die vent verdient veel meer dan wij hoor…