Personeelsfeest

Hallo allemaal,
Zaterdagavond heb ik een personeelsfeest van mijn werk. Nu heeft een meisje steeds gezegd dat ik echt mee moest gaan omdat het heel leuk was, dus heb ik me over laten halen en me ingeschreven. Een ander meisje waar ik heel goed mee om kan gaan gaat nu waarschijnlijk niet mee… Nu twijfel ik heel erg of ik mee moet gaan. En dat meisje wat me had overgehaald ken ik opzich wel, maar zij kent ook zoveel andere mensen daar, en nu ben ik bang dat ze met al die andere mensen omgaat om het personeelsfeest en mij een beetje links laat liggen ofzo… en er wordt gezegd dat daar veel word gezopen enzo… Dus ik weet niet of ik nu nog wel meewil… wat zouden jullie doen?

Sorry als dit een beetje krom verhaal is geworden :wink:

eh gewoon gaan, het is je werk dus collega’s zijn er waarschijnlijk? en als je verder niemand kent kan je ze toch leren kennen…

Gewoon gaan, laat even je gezicht zien en als het niks is ga je gewoon weer weg :slightly_smiling_face:

Ik heb zaterdag trouwens ook iets van een personeelsavond haha.

Daar zat ik ook aan te denken, maar we gaan met een bus… en die brengt ons zegmaar, en haalt ons om 1 uur weer op…

Gewoon gaan! Zo leer je ook weer andere mensen/collega’s kennen!
Ik spreek uit ervaring!

Gewoon gaan inderdaad!