Personal Trainer Ervaringen

Hoi,

Ik zit al een tijdje te kijken om een personal trainer te nemen omdat ik echt iemand nodig heb die me pushed om hard te gaan zeg maar.

Ik was benieuw of mensen hier ervaring mee hadden en hun pos. of neg. ervaringen zouden willen delen.

Ik heb 2x een uur gehad maar vond het niet echt heel nuttig eerlijk gezegt. Ik sport nu bij een sportschool waar de begeleiding sowieso al optimaal is.
Ik ben van mening dat de motivatie vanuit jezelf moet komen, niet vanuit een trainer.

@TS; ik heb ook een tijdje dat gevoel gehad. Maar inderdaad zoals Traveler zegt; motivatie moet uit jezelf komen.

Zelf heb ik ook naar een personal trainer gekeken, maar bij degene waarbij ik op gesprek geweest ben was 2000€. Dus nee, bedankt. Te duur.

Hey,

Ik heb wel een poosje een personal trainster gehad. Maar dat kwam ook omdat ik verder wou met kickboksen en met een personal trainer heb ik veel kracht en conditie training gedaan. Ik heb daar samen met mijn ouders destijds voor gekozen omdat ik in de groei was en de kans op een blessure is dan veel groter en kan dan veel meer kwaad. Ik ben een half jaar bij haar geweest een uur per week. Voor mij heeft het heel veel zin gehad. Maar ik was ook goed gemotiveerd om lekker te trainen. En zoals hierboven al staat het is heel erg duur en motivatie moet eigenlijk uit jezelf komen.

Wat je wel kan doen is een vriend/vriendin meenemen, zij wil je vast wel pushen. En samen sporten is toch veel leuker als alleen? Laat je even weten wat je doet?

x