Personal Body Plan - ervaringen

ik heb me een tijdje geleden voor PBP ingeschreven, de lichting van 7 maart

vroeg me af of er meisjes zijn die hier aan mee doen/hebben gedaan en hun ervaringen willen delen, ongeacht goed of slecht?

:upside_down_face:

Iemand die zes maanden PBP heeft gedaan, mag al coach worden. Dat zegt wel wat over de kwaliteit van de coaches. Ik heb het drie maanden gedaan (ik werd ziek en moest stoppen) en achteraf gezien was het (voor mij) niks. Als je al wat basisinformatie hebt over krachttraining, aankomen/afvallen en macros enzo, ga je er niet veel aan hebben. Het kan natuurlijk een leuke uitdaging zijn, maar je schrijf je wel gelijk in voor zes maanden en het niet bepaald gratis, dus denk er wel even goed over na van te voren! Ik vond het zelf helemaal niet zo ‘personal’ en heb vrijwel niks gehad aan m’n coach.

Ik ben zó benieuwd naar hoe het is, hoor er zulke goeie verhalen over maar het is helaas veel te duur voor mij.
Ben benieuwd Astrifer, kan je mij/ons op de hoogte houden?

Ik hoor er hele wisselende verhalen over. De mensen met veel resultaat zijn vaak superpositief (logisch haha), maar van andere mensen hoor ik weer dat ze er iets anders van verwachtten, meer begeleiding hadden gewild en de prijs erg hoog vonden voor de hoeveelheid begeleiding. Ze hebben natuurlijk een hele goede marketing, en iedereen wil graag zo’n leuke coach als Jenny (healthyfans) etc, maar wat passionated zegt: niet elke coach is zo gemotiveerd en niet elke coach heeft per se veel ervaring.

Ik zou er zelf niet voor kiezen, mede vanwege de prijs en omdat ik een soortgelijke begeleiding ook in mijn eigen sportschool kan krijgen. Ik denk dat het een heel goed programma kan zijn, maar dat je er wel bij stil moet staan dat je het grootste deel nog steeds zelf moet doen. En als je zelf al veel kennis hebt, zou ik dat geld er niet voor overhebben.