Perongeluk wimpers afgeknipt

wtf hoe kan dat dan!

Is dat moeilijk, nepwimpers op/aan/? doen?

best wel
maar kun je een foto laten zien hoe je wimpers er nu uit zien?

wtf.
dat suckt.
ik weet eigenlijk zo niet wat je kunt doen behalve nepwimpers.
maar wimpers groeien als het goed is wel weer aan, toch? dus het is maar een kwestie van tijd dan.

hé ik heb deze week geloof ik al 3x mensen voorbij zien komen die dr wimpers afgeknipt hadden x]

anyway, echt kut!
ik heb verder echt geen idee… hoop voor je dat ze snel aangroeien :slightly_smiling_face:
up.

Je kan een tijdje wepwimpers dragen, dat wel
Maar hoe langer je die draagt hoe prijziger natuurlijk, want nepwimpers kosten rond de 5 ¤ en als je dan rekent als je ze elke dag in wil doen.
Kun je een foto maken van je wimpers? Ik raad je in ieder geval aan Essence mascara op te brengen, eerst een laagje, effe laten drogen en dan weer een laagje je zal het verschil meteen zien! en als je wil kan je zelf een derde laag doen, maar dan worden je wimpers heel lang i guess…
Ik denk trouwens niet dat je wimpers nog gaan groeien want ik heb 2 jaar geleden voor de fun mijn rechter wimpers korter geknipt, ik weet niet eens wrm? en vandaag zijn ze nog steeds niet gegroeit en zie je het verschil, maar ik draag elke dag mascara en dan zijn ze weer ok, maar mijn linker (waar er niet aan geknipt is) is dan weer heeel lang.
In ieder geval succes!

Nu durf ik ook geen wimper kruller meer te gebruiken.
Thank god dat er nepwimpers bestaan!

oeh dat is best kut. Je verteld het wel grappig :stuck_out_tongue:
Maar volgens mij groeien wimpers súper langzaam.
Ik hoop dat het snel terug groeit.
En anders denk ik dat nepwimpers wel gaat werken hoor :wink:
succes.

Volgens mij duurt dat 3 tot 6 weken tot je wimpers weer zijn aangegroeid… ;$
x

Hapjes uit m’n wimpers:

http://img194.imageshack.us/img194/6303/wimpers.th.png

oke, dit is behoorlijk kut

k wist helemaal niet dat wimpers konden groeien haha?

nja, je kan ze allemaal afknippen maar kdenk dat dat niet zo geweldig uitziet

oh ik leef met je meee!!
maar beter kun je die kleine haartjes gebruiken van nep wimpers die lijken dan nog wat natuurlijker

Weet jij hoe je die op doet, op youtube staan wel filmpjes van hoe je die nepwimpers doet, maar niet van die plukjes…

ik heb dat dus 2 weken geleden ook gehad maar het viel gelukkig mee xD bij mij lag het aan dag rubberachtige ding aan de onderkant want toen ik hem eruit haalde was die bijna door de helft… ik zou denk ik als ik jou was idd of nepwimpers opdoen of geen make-up, het is toch zomer dus dan valt het toch we mee… en anders alleen eyeliner en oogpotlood?

Nja wijze levensles voor m’n dochter later XD

wow… kut voorje… maar waarschijnlijk helpt wonderolie wel! ik gebruik het ook al een hele tijd (heb van mezelf niet echt hele korte wimpers, maar wou ze wel wat langer) en na een paar dagen waren ze al een milimeter langer oke… dat klinkt niet veel, maar je zag het wel en nu heb ik best lange/mooie. en misschien helpt het ook om donkere oogschaduw op te doen? dan zie je het ook niet zo goed :wink: doe ikook altijd als mn wimpers een slecht dagje hebben xd

ik hoop dat je hier wat aan hebt :slightly_smiling_face: en dat ze snel weer aangroeien!

Vinden jullie dat het hier ook erg opvalt, dus gwn van voren…?

http://img403.imageshack.us/img403/171/wimperss.th.png

Kijk de dader (ja sorry hij’s een beetje vies) :

http://img32.imageshack.us/img32/3918/haat.th.png

Het is dus zo dat het bovenste gedeelte achter het kussentje terecht komt… (kun je wel zien op de foto)

Wonderolie?!
Wat is dat?
Waar koop je het?
Hoeveel kost het?

ja het valt best op
nee ik denk dat je dat met eeen pincet op moet plakken
ik heb dit ook gehad maar k ging gewoon naar sgool enso en binnen een week of 2 was het weer goed

die van mij heb ik bij de etos weg, maar je kunt zoiets ook wel bij een andere drogist kopen denk ik. maar het maakt je wimpers (en wenkbrauwen) zeg maar langer en voller! en het is niet zo duur, rond de ¤2/3 volgensmij! :slightly_smiling_face: