Perongeluk wimpers afgeknipt

Omijngod ik voel me dom.
My story…

Vanochtend ging ik me opmaken, ik wilde m’n wimpers gaan krullen met m’n wimperkruller… Dus ik knip knip. Andere oog: knip, knip.
Ik keek in m’n kruller: zie ik daar allemaal haren…
Dus ik kijk in de spiegel, en ja hoor…
Bij m’n rechteroog een hele rare hap uit m’n wimpers en links wat meer naar binnen, dus valt minder op.
Maargoed ik voel me nou dus echt kut. Ben gelijk nepwimpers gaan kopen…
Ik ga ze zaterdag gebruiken, als ik naar m’n vriendje ga.

Maare in heb nu een fobie voor wimperkrullers…
Hij deed het altijd heel goed, maar ineens is ie scherp geworden ofzo… Want ik knipt ook zo ff in m’n haar, om te kijken of het scherp was. Dus dus mijn punten heb ik er mee kunnen afknippen.
Leuk ding om een grap mee uit te halen, maar ik heb 'm gelijk weggegooid.

Nou dat was dus mijn verhaal, nog andere tips om het niet zo zichtbaar te maken? Want die nepwimpers zijn best duur en ik weet nog niet of ik ze er mooi op ga krijgen…

http://img194.imageshack.us/img194/6303/wimpers.th.png

Minder dan een maand later:

http://img31.imageshack.us/img31/6447/ogenv.th.jpg

Yay :grinning::smiley:

woww dat is wel ernstigg…!:stuck_out_tongue:
dat dat zomaar kan haha
uhmm ja ik denk toch dat je die nepwimpers kan proberen
oefening baart kunst
verder weet ik zo ook niet hoe je t minder erg kan laten lijken

Erg voor je!

UP dan maar!

Oeh hopen dat ik dat niet krijg.
Was het geen grap van iemand? niet dat het grappig is…

Nee, het was gwn m’n eigen kruller en de dag ervoor had ik er nog geen problemen mee…

geen mascara op? met mascara bendaruk je het wel, lijkt mij… ik zou alleen eyeliner op doen!

maar de onderkant is een kussentje,
en de boven kant metaal achtig indd.
oh damnn nu word ik ook bang voor MIJN wimperkruller.

upje voor jou…

bekijk het van de zonnige kant: waarschijnlijk lijken ze, als ze terug zijn gegroeid wel langer! (dat las ik ooit ergens, dat je je wimpers moest knippen en dat ze daarna langer worden)

haal die goedkope nep wimpers van essence
of anders die ene van fingers te koop bij etos, daar heb je van die losse haartjes en dan kun je die alleen aan brengen op de plek waar je har kapot is
, het groeit wel weer aan
je kan ook de andere wimpers gelijk knippen maar dat lijkt me niet egt best

succes er mee!

Dankjewel!
Ik heb ze nu bij de Hema gekocht. Nu heb ik dus 1 paar wimpers…
En over die losse haartjes had ik ook al nagedacht, maar dat leek me erg moeilijk om op te doen? Aangezien ik nog nooit nepwimpers heb gebruikt, omdat m’n wimpers best lang waren

Aah wat erg!
Ik ben nu ook bang voor mijn wimperkruller.
Was het zomaar opeens dan?
Echt vreemd is dat.

Jaa zomaar ineens…
Eerst dacht ik dat het kwam omdat ze af waren gebroken, want ik doe altijd eerst maskara en daarna krullen (is dom, doe ik nooooit meer). Maar dat was niet zo, want het knipte ook m’n (hoofd)haar af! O:

dat is kut!
maarja,
je moet gewoon een paardagen geen mascara op doen en dan groeit het zo weer aan!
bij mij tenminste.

dat heb ik ook ooit een keer gedaan<_< niet echt leuk, maar bij mij was het omdat mijn wimperkrultang verbogen was waardoor het metaal op elkaar kwam ipv op het kussentje.
gelukkig groeien er vanzelf weer nieuwe haren terug en zie je het over 2 maanden ofzo niet meer.
volgende keer gewoon controleren of hij nog recht is… doe ik ook uit voorzorg.
en idd geen mascara opdoen dan zie je het nog meer

Haha ik ben echt zo blij dat ze wel weer gewoon aangroeien.!
Nadat ik ze eraf had geknipt, ging ik op internet zoeken. En daar waren mensen die zeiden dat ze er nooit meer aan zouden groeien, mja andere mensen zeiden juist weer dat er heel veel terug komt (:

wow, zo eng :open_mouth:
maar ik heb er een met zon kussentje, is dat niet beter? maar tis wel vaag. En ik heb geen idee wat je moet doen. Naja, één postief puntje: Ze komen mooier terug…

ik ben blij dat ik mijne kwijt ben nu :cold_sweat:

wow wat erg, ik heb het wel eens vaker gehoord.
een vriendin van me heeft het ook gehad.
het is een tijdje kut… maar het groeit weer aan! dus don’t worry!
geen mascara opdoen zoals veel mensen al zeiden.
verder niets aan doen.
als je er iets op gaat zitten plakken dan komt er geen zuurstof bij je haarzakjes en groeit het ook niet terug.

Ik had ook met een kussentje, maar hij lag er blijkbaar scheef op ofzo :stuck_out_tongue:
Maargoed, een les voor jullie: controleer altijd eerst goed je wimperkruller XD

Aah das wel klote:p Vervolg een goede wimperkruller kopen en checken of de kussentjes goed zitten. Voor nu zou ik zoals andere al hebben gezegd geen mascara opdoen… en eyeliner en oogschaduw gebruiken om je oogleden te benadrukken en niet je wimpers. Want als je felle oogschaduw ophebt of iig duidelijk te zien, vallen je wimpers niet zo op :slightly_smiling_face: En tja verder afwachten tot ze weer op een acceptabele lengte zijn gegroeit…

Ik denk dat ik voor de komende 3 jaar een fobie heb voor wimperkrullers :x