Perongeluk vertelt dat iemand gay is HELP

Hi guys
Ik heb toen ik in een tussenuur met 4 vriendinnen zet perongeluk vertelt dat een meisje uit onze klas gay is. Ik was de enige die het wist en voel me heel erg schuldig dat ik dit heb verteld!:sob::sob: Vind het zo erg van mezelf kan er ook al dagen niet van slapen
Wat zou ik doen? Aan het meisje vertellen wat ik over haar heb verteld of gewoon laten gaan en hopen dat het niet bij haar terecht komt?
Thanks alavasttt

ik denk dat het uiteindelijk wel breder bekend wordt. als iedereen het weet en zij niet dat iedereen het weet lijkt me ook erg vervelend. dus maar beter vertellen, maar misschien niet zo voor het weekend?

hee,
ik denk dat je het beter kunt vertellen. als die vriendinnen het doorvertellen, dan komt het toch uiteindelijk terug bij haar. en als jij de enige was die het wist, dan weet ze dus dat jij het hebt verteld. dus het is eigenlijk een kwestie van tijd tot ze er zelf achterkomt.
dan heeft ze natuurlijk het liefst dat jij het zelf vertelt. en zo erg is het niet, ze komt uiteindelijk toch wel uit de kast.