Perongeluk ontmaagd?!

Hey,
Ik heb een beetje een probleem. Ik was een keer op een feestje en had toen veel te veel gedronken. Dit vind ik opzicht nog niet zo heel erg. Op een gegeven moment was ik echt heel moe en ben ik op een stoel half in slaap gevallen. Toen kwam er iemand op schoot zitten, een jongen. En voor dat ik het doorhad zat hij me aan te raken onder mijn shirt en zo. ik was te moe en te dronken om er tegen in te gaan, volgens mij had ik het niet eens echt door. Daarna gingen we met z’n allen daar slapen en mijn matrasje lag naast die jongen zijn matras. Hij was de hele tijd aan me aan het zitten en ik hield hem niet tegen (gelood me, ik wou dat ik het wel had gedaan) maar toen hebben we dus seks gehad….
Ik dacht eerst dat het een rare dronken droom is geweest en ik had het uit mijn gedachten gezet maar toen zag ik laatst een van de mensen die ook op het feest waren en die vroeg aan mij of ik met die ene jongen gezoend had. Ik zei nee maar het zette me wel aan het denken. Is het toch gebeurd? Dat lijkt me echt heel heel erg want ik was of ben (ik weet het dus niet) nog maagd. Wat moet ik doen?!

Oh dit is echt een nachtmerrie (vind ik)

Vraag het die jongen? Misschien weet hij het nog

als je slim bent ga je wel een zwangerschapstest doen stel dat je zwanger zou zijn hij kan namelijk klaar gekomen zijn in je :wink:

Oh dit is echt vreselijk…
Ik zou het ook aan die jongen vragen inderdaad, zou niet weten wat je anders moet doen.

En leerpuntje: niet meer zo bezopen raken dat je je niets meer herinnert.

Ja ik weet niet wie het is en ik durf dat ook echt niet!!!

Ik ben gelukkig gewoon ongesteld geworden

Precies dit wauw. Hoe kun je dit nou weer laten gebeuren, en hoe oud ben je…

En de mensen die vroegen of je met hem had gezoend ? Zij weten vast wel wie het is!

Dit wil niks zeggen, en vooral als het nog zo kort geleden is.

Ja ik weet het ik kan mezelf echt wel voor me kop slaan ik vind het echt heel erg. Ik ben 17

Het is al dik een maand geleden

Voortaan minder zuipen dus
zwangerschapstest doen
en vriendinnen vragen wie het is

meer kan je niet doen helaas

En ga je er nu pas over nadenken?
Maar in elk geval, ik zou ook maar een soa test doen want ik denk niet dat hij dan de moeite heeft genomen om een condoom te gebruiken.

Hij is niet gekomen, dat weet ik bijna zeker

je weet dus niet meer of je seks hebt gehad

maar je weet wel zeker dat ie niet gekomen is

oh oke

Dat wil niet zeggen dat je dan geen soa hebt of zwanger kunt worden …

bijna zeker
dus niet helemaal, ja vet dom van je dit

Nou ik weet wel zeker dat ik seks heb gehad ik weet alleen niet of het een droom was of niet. Ik kan mijn dromen namelijk altijd heel goed onthouden en voor de geest halen, net alsof ze levensecht zijn…