Perongeluk iets gesloopt in een winkel?

Nou vertel heeft er iemand wel eens wat per ongeluk gesloopt in een winkel, bijv: een shirtje, een ketting, iets van glas?
Oke vertel het :grinning:, en hoe reageerde het winkelpersoneel?

Ik heb het wel is gehad namelijk het zat zo:
Al zeker 7 jaar geleden ging ik naar de Jamin en daar staan van die glazen snoeppotten. Ik zag em niet goed dus ik wou em even draaien ofzo maar toen viel die op de grond, kapot natuurlijk. Toen was er zo’n kindje en die zei: Oh-hoh! De vrouw van de winkel kwam aangerent met een stoffer en blik en ruimde het op en zei voorderest helemaal niets!

Beetje lang maar ach, ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

Haha ja zovaak xD Ik mol altijd alles en ik ben nogal onhandig. Als ik in kledingwinkels kom heb ik echt t idee dat de kleren spontaan van de hangertjes vallen als ik langsloop (: In de supermarkt heb ik een keer een blikje frisdrank laten vallen(een of ander manier vloog die echt uit mn handen en kwam die een paar meter verder keihard terecht), alles nat :stuck_out_tongue: Werd gelukkig meteen opgeruimd en ik hoefde niet te betalen.

dat heb ik altijd, ik loop weg snel de winkel uit.

ik word echt niet meer rood als dat gebeurt ik denk van ach, daar zijn die mensen toch voor ofniet?

Nou ik op me werk xD
werk dus in een winkel en liet een lamp vallen… ik naar mijn baas; jaa heb hem laten vallen. zij zo van geeft niet :wink: ik schrijf het wel af en doe wel alsof een klant het heeft gedaan :stuck_out_tongue:

Ja, van die glazen kaarsdingen, haha. Iedereen keek, ik zette het terug en niemand zei iets. :yawning_face:

Hii!
Vorige maand nog in de H&M! :astonished: zoooo erg, er hing een grooote rek met allemaal dezelfde ballerinas, ik natuuurlijk weer maatje 40 en die stond helemaal vanachter… ik neem de eerste schoen eruit en ALLES maar ook ALLES viel eraf! :astonished: die schoenen waren nu allemaal door elkaar want ze hingen maar aan zo’n haakje… een meiden lachte me gewoon uit :stuck_out_tongue: ik schaamde me DOOD! :astonished: allemaal braafjes opgeraapt en gewoon opgehangen, (niet naar de schoenmaat gekeken (a)) en gewoon weggelopen! :astonished: algoed dat niemand vh winkelpersoneel gezien had… (die h&m in antwerpen is groooot :p) en sindsdien blijf ik weg van rekken vol balerinas =p =p =p

en ah ja, ook ooit eens parfum laten vallen (het personeel natuuurlijk boooos :p) en vroeger was ik met mijn bf en haar moeder naar een optiek geweest voor nieuwe brillen en haar moeder heeft gewoon ALLEEES gesloopt… :s:s :s

[IK BEN GEWOON VERVLOEKT =o =o ]

Ik heb van alles laten vallen, van kleding tot glas xD

Ik was een keer met pasen bij de xenos. En toen vroeg ik me af of zo’n chocolade konijn hol was, dus kneep er in. En bleek hij hol :stuck_out_tongue:
M’n moeder zette hem achter in het rekje en niks gezegd…

Ik ken het. Gebeurt me ongeveer dagelijks,
Knopen die van shirts en broeken springen, wollentruien die aan broeksknoop blijven hangen en die ik dan ontzettend lomp lostrek. schoenenritzen die niet in een keer weer los gaan en die ik dan iets te hard naar beneden trek…
Paar weken terug liep ik iets te lomp een beetje tegen een rek aan in de xenos… allemaal champagne glazen kappot.

En, geloof het of niet. Toen ik héél klein was heb ik ooit een kast gemold in zo’n intrieur winkel. (…ik deed verstoppertje met mijn zus…)

Errr… Bij de Gamma een kerstboom onderuit gehaalt. Al die ballen verrot xD
Toen was ik nog klein ^^

hahahaha,ik moest laast een pot augurken halen XD. en je raad het al.
ik heel rustig op me dooie gemakkie, op naar de augurken. ik die pot ik me hand, gaat me mobiel af. ik met die pot in me ene hand proberen me mobiel uit me broekzak te vissen.hoe het gebeurde gebeurde het , maar ja laat ik die pot augurken vallen :’) pats al die augurken op de grond. kom er een vrouw met zo’n bijdehand kutkind langs…" kijk nou eens mama wat dat meisje heeft gedaan! het lijken wel allemaal wurmen. god wat schaamde ik me dood.:stuck_out_tongue: ik heb gewoon een andere gepakt en de wurmen (lees:augurken) daar achtergelaten XD.
en zo zyn er nog wel 100 andere dingen die ik gemolt heb xd

hahahahhaaah. XD

ik had 1x lol met een vriendin in een pashokje en doen kwam ik tegen een licht knopje aan en toen ginen alle lichten bij de pashokjes uit.toen het licht weer aanwas moesten we zo lachen dat we in een bikini (die we aan het passen waren)hadden geplast wij die bikini terug gehangen in het rek.en naar hema een pakje onderbroeken gekocht en in het pashokje weer aan gedaan heel drama

MissPinky, wat vies! gewoon er in plassen en weer terughangen…

Dat gebeurd mij af en toe wel.
Ik was eens in een winkel en daar stonden allemaal van die bakjes met accesoires in (1 bakje met zonnebrillen, 1 met armbanden, 1 met kettingen, etc) en ik stootte er eentje af, kwam die verkoopster (maar ik denk dat ze daar nog niet lang werkte ofzo want ze was nog heel jong) ging ik wat verder rondkijken, stootte ik er weer 1 af, toen kwam ze weer maar ze vond het nog altijd niet erg, maar ik begon wel op haar zenuwen te werken. Toen ging ik een truitje passen en toen ik terug kwam sloeg ik er weer eentje af,met zonnebrillen. Ik heel aardig: oh ik help je wel even. wat doe ik; Ik trap erop (stomkop dat ik ben!). Opeens kwam de baas van die winkel ofzo, en die begon helemaal op dat meisje uit te vliegen omdat hij dacht dat zei het had gedaan XD. Ik vond het best wel zielig, maar ik ben toch maar stilletjes de winkel uitgesneakt

haha ja ooit 1 keer
ik was mt paar vriendinnen, we zaten te praten in de liddle (of hoe spel je dat?) &&.ik zat mt me sleutel tege z’n pastic te prikken die om de blikjes zaten en toen prikte ik perongeluk in een blikje en toen barste die open :open_mouth:
en toen ben k efftjes lijven staan xD (heel dom maar goed )
evenlater gingen we gwn de winkel uit…zonder dat iemand er wat van zei ofso

euhm, ik heb een potje parfum van idk 60 eu uit mn handen laten vallen in de etos :’]. het was niet eens een proefflesje ofzeuw omdat die daar niet stonden. dus. *kuch*. en toen kwam er een meisje aan die daar werkte en die heeft alles braaf opgeruimd, en ik rook de hele dag/week/maand naar die parfum, aangezien ik er helemaal onder zat o__o’.

totally embarrasing. yeah.
T__T

haha ik had een wit truitje gepast…toen trok ik hem over me kop heen en zat er allemaal foundation aan haha.en zo heb ik heel vaak van die dingen…
ooh eerst paste ik een jurkje en kreeg ik hem niet meer uit heb ik hem zegmaar open gesheurd met een vriendin vn my haha.

muhahaha, echt grappige verhalen erbi!j ! :stuck_out_tongue:

up!

ik ben een keer met mijn ouders naar Leurs geweest, (soort Intratuin) maar het karretje wat mijn moeder duwde was véél te zwaar om te duwen, dus mijn moeder knalt met haar karretje tegen een hele grote stapel bloempotten op…(bijna) alle potten waren gevallen en gebroken xD
dat was echt stom :stuck_out_tongue: maar is al best lang geleden