Permanente Ontharings Topic

ik wil mijn voorhoofdhaar permanent laten ontharen. Nu scheer ik het elke keer weg en ben bang dat de haren dalijk dikker gaan worden. wat zijn de nadelen van permanent ontharen?
Zijn er mensen die ervaring hebben met permanent ontharen? of het zelfde probleem hebben?
Ik hoor het graag.

Xxxx

Voorhoofdhaar? Wat moet ik mij erbij voorstellen? Ik heb echter niet echt een duidelijke scheiding tussen wenkbrauwen en m’n hoofdhaar. Dat zit erg dicht tegen elkaar, maar dat epileer ik gewoon weg.

Ik ben bezig met IPL. Heb nu twee behandelingen gehad en zie een klein beetje verschil. Normaal moet je na de derde behandeling pas echt verschil zien en ik heb ongeveer 8 behandelingen nodig.

Iemand die ik ken heeft zelf een laser-apparaat, maar t lijkt mij wel fijn om geen beenhaar of okselhaar te hebben. Maar heb verder geen tips ofzo.

Valt mee hoor! Ik denk dat je behoorlijk goedkoper uit bent dan dat je telkens scheermesjes ed moet kopen. Ik betaal nu per behandeling voor m’n bovenbenen €50 en ik heb er rond de 8-10 nodig dus reken maar rond de 500

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-onthaartopic.-voor-al-je-vragen-en-tips-lichaamshaar-261334.0.html