Permanente makeup ervaringen

Heey iedereen

Ik zit al heel lang te denken om mijn wenkbrauwen permanent te laten tatoeëren omdat ik ze nogal weinig vind en hebben niet zoveel vorm.
Ik wou graag weten of iemand hier misschien hiermee ervaringen had en of het veel pijn doet en of je blij was met het resultaat? Ik zie namelijk veel mensen waarbij het er dan erg nep en raar uitziet en bij anderen ziet het er dan weer erg mooi uit dus ik twijfel af en toe een beetje. Wat is jullie ervaring?

Een vriendin van me heeft dit laten doen, en ik wist dit niet tot het moment dat ze het vertelde. Het ziet er mooi uit, en vond het er totaal niet nep uitzien. Let wel op waar je het laat doen en met welke techniek; sommige technieken laten het er ‘echter’ uitzien als andere. Zij had zegmaar ‘haartjes’ bij laten tatoeëren en daardoor zag het er heel echt uit. Ze vond het geen pijn doen en enorm fijn, want ze kon nu elke dag opstaan zonder dat ze nog aan haar wenkbrauwen moet denken.
Ik heb er zelf ook een tijdje over nagedacht, maar ik vind het het geld niet waard. Ook ben ik bang dat ik na een tijdje iets anders wil of iets en dat ik er dan niet meer blij mee ben.

Klinkt goed! Ik wil dat ook omdat ik niet echt van makeup hou. Ik vind het best storend dat ik de deur niet uit durf zonder wenkbrauwpoeder want zonder lijkt het alsof ik bijna geen wenkbrauwen heb. Ook bij mijn schoonfamilie voel ik mij niet comfortabel om geen wenkbrauwpoeder op te hebben.

Dan zou ik het wel zeker aanraden. Het scheelt dan zoveel tijd, moeite en onzekerheid.

Ja leek mij daarom ook beter. :slightly_smiling_face:

Inderdaad, wat Meraki zegt. Ik zat toevallig een paar dagen geleden op de Facebookpagina van een tattoo-artist die zich ook bezig hield me permanente make up. Maar bij haar vond ik het er best wel nep uit zien, ook al zette ze de wenkbrauwen met haartjes.

Ik denk dat je heel goed naar de resultaten bij vorige klanten moet kijken. zo weet je ongeveer wat je kan verwachten denk ik :slightly_smiling_face:

Ondanks dat dit niet mijn persoonlijke ervaring is hoop ik dat je er wel wat aan hebt!

Ja. Bedankt voor je reactie! :slightly_smiling_face:

up

http://www.elenasnagelstudio.nl/files/voor_na.jpg

Dit vind ik persoonlijk niet zo heel mooi omdat het er een beetje onnatuurlijk uitziet

Dit vind ik wat mooier omdat het er best natuurlijk uitziet

Maar dat is mijn mening misschien vind jij wel iets heel anders

Ik laat het volgende week dinsdag doen, ik zal laten weten hoe het is meegevallen als je wilt :slightly_smiling_face:

Ik vind het zelf echt heel mooi maar misschien krijg je er later spijt van omdat dan hele dunne wenkbrauwen ineens in de mode zijn ofso. Ik zeg natuurlijk maar wat maar je snapt me wel. Je kunt ze ook gewoon tekenen elke dag maar als je het echt heel graag wilt en weet dat je er geen spijt van krijgt zou ik het gewoon doen :slightly_smiling_face:

Ik zou het zelf niet doen omdat wenkbrauw vorm en dikte enzo vrij trend-gevoelig is.