Permanente make-up

Heeft er iemand hier ervaring met permanente make-up? ik vind eyeliner heel mooi staan, alleen kan ik hier niet tegen (ontstoken ogen…) daarom wil ik misschien permanent een lijntje boven mijn oog laten zetten, maar zou graag eerst meer willen horen van mensen die dit hebben laten doen… iemand ervaring?

ik zou het niet doen… ik vind het er op een of andere manier nep uitzien en misschien wil je wel helemaal niet elke dag eyeliner op en het staat ook niet bij élke make-up look…

en wat als je smaak veranderd qua make-up? Nou eh, dan ben je gescrewed.

Ik vind het er niet uitzien.

Nee, maar persoonlijk zou ik het niet doen :slightly_smiling_face:

ik zou het niet doen, maar als het een heel dun lijntje is wat niet te zien is maar wel je ogen accentueert kan het volgens mij niet zo veel kwaad

en volgensmij bestaat er ook een soort permanente make up voor iets van 2 jaar…

Ik zou het niet doen.

Wat is Permanente Make-up?

In de meeste gevallen (*) kunnen we zeggen dat Permanente Make-up een blijvend resultaat is voor een stralend en uitdrukkingsvol uiterlijk.
Met een speciale naald, die door de zeer moderne technologie niet verder in de huid komt dan in de lederhuid/opperhuid, wordt er een natuurlijk pigment op de behandelende plaats ingebracht.
Men noemt deze make-up PERMANENT omdat (afhankelijk van het huidtype) de kleurpigmenten 3 tot 5 jaar zichtbaar blijven. (Zwarte pigment zal, net als andere kleuren, na verloop van tijd vervagen, maar nooit geheel verdwijnen.)
http://www.lacara.nl

misschien heb je hier wat aan.

Iemand op gs had een eyeline lijntje permanent gezet dacht ik. Vond het wel vet.

Mijn moeder heeft een heel licht, blauw lijntje boven haar oog.
Zoiets:

http://www.bogar.nl/images/make-up/groot/007pm.jpg

Als het zo subtiel en natuurlijk gedaan wordt, vind ik het wel mooi. Maar als je geen mascara o.i.d. ophebt, ziet het er heel vreemd uit, omdat je dan wel een lijntje hebt, maar verder geen make-up. Ik zou als ik jou was nog even wachten. Volgens je profiel ben je 17, wat als je spijt krijgt?

waarom zou je het niet doen…beter dan hoef je niet elke dag een lijntje te trekken…
en zo permanent is permanent ook weer niet…

^het is dus WEL permanent, het wordt alleen lelijk na een paar jaar. En als je wimpers niet zwart zijn moet je alsnog elke dag mascara opdoen, en als je een dagje geen make-up wil ziet het er ook vreemd uit. Ik zou het niet doen.

meeriets voor wat oudere mensen, vind ik persoonlijk. Die hebben meestal wel dezelfde look waarbij het handig kan zijn, en het is idd maar voor 5 jaar ofzo, dus niet helemaal permanent. Ik vind het gewoon bij je leeftijd niet helemaal passen, voor de rest wel handig. En je kunt ook je wimpers laten verven enzo, dan heb je ook geen wimpers die er niet bij passen(@Reese).

Ik vind een heel dun lijntje zoals op de foto, en dan gewoon donkerbruin of zwart wel mooi en ik denk niet dat je daar snel spijt van krijgt.

Ik heb zelf permanente make-up, ook omdat ik het gewoon dagelijks droeg. En het is inderdaad niet heel erg permanent. Ik heb het nu ongeveer 3,5 jaar en het wordt wel vager, maar ik vind het nu niet echt lelijker. En ik ben er heel erg blij mee! Het is handig op zoveel momenten. Gewoon in het dagelijks leven is het 's ochtends erg fijn om eyeliner over te kunnen slaan. Maar ook met zwemmen of van die hete zweet-dagen waarop je make-up spontaan wegloopt. Tja, ik ben er gelukkig mee, maar het is toch wel iets wat je een erg lange tijd goed blijft zien. Wel heel zeker van zijn dus!

Ja ik ga er ook nog wel goed over na denken… maar ik heb ook elke dag make-up op dus lijkt me ook wel handig, vooral omdat ik niet tegen eyeliner kan en met oogpotlood boven je oog vind ik toch minder mooi… ga er over nadenken!

Lijkt me ook heel erg handig als je lenzen hebt enzo.

Lijkt mij wel fijn, misschien ga ik het doen als ik wat ouder ben (:

Ik zou het niet doen! Het ziet er zoals de meesten al zeggen best wel onnatuurlijk uit. Ik ken een meisje waarbij het zwarte heel erg vervaagd is en nu is het grijs, dus niet erg mooi… En als je het wel wilt doen, adviseer ik je om er nog eens goed over te denken! Good luck!