Permanente kleur grotendeels weg na 2,5 week?

Ik heb mijn haar 2 en een halve week gekleurd met een soort van crèmeverf. Mijn haar was wat rossig en ik had er een assige kleur op gedaan en het resultaat was goed, maar nu is het alweer rossig geworden…
Ik weet dat dit niet goed is voor mijn haar om dit nu al weer te gaan verven, maar ik vind die kleur dat ik nu heb echt afschuwelijk… Zou ik het opnieuw kleuren?

Ja, maar dan zou ik het bij de kapper laten doen, dan weet je (bijna) zeker dat het goed is…

Kapster! Maar welk type haar heb je? Als je dun haar hebt, moet je echt wachten! Mijn haar is beginnen afbreken, met het gevolg dat ik ineens veeeel korter haar had. Toen heb ik het moeten knippen, maar gelukkig is mijn haar nu terug lang en mooi. :'D
anywaay, let op met kleuren!!

De vorige keer is de eerste keer geweest dat ik het zelf heb gedaan en het resultaat was direct goed. De keren ervoor mislukte het altijd bij de kapper dus ik doe het liever alleen, ik heb een beter resultaat en meer geld uitgespaard!
Maar weet er iemand waar je ontwikkelingscrème ( 20 volume) kan kopen? Zou je het ook in een kapsalon kunnen kopen, want in de buurt waar ik woon is er geen kapperswinkel ofzoiets…

Haarverf vervaagt/ groei eruit. Dus als je bezig bent met haar verven moet je het om de maand weer verven. 1. Voor je uitgroei, 2.Omdat het vervaagt.

een andere kleurshampoo kopen misschien? ik gebruik die van de action, en die is heel goed voor die prijs! :slightly_smiling_face: als je langer haar hebt moet je misschien 2 pakjes gebruiken, ik heb haar tot iets over mijn schouders en gebruik er ook 2?

Misschien heeft het gewoon niet op je haar gepakt, ik zou het nog eens met een ander merk proberen.