(Permanente) haarverf vervagen met Vitamine C

Ik las een paar dagen terug, na wat te hebben zitten googlen, een paar artikels over je haarverf vervagen door middel van vitamine C pillen tot poeder te stampen, daar met shampoo een papje van te maken en in je haar te doen voor 30 tot 60 minuten. Ik ging dit gisteren proberen, maar omdat ik maar een paar pillen had deed ik enkel het bovenstuk van mijn haar. Nu is de de rode gloed weg én is het zichtbaar wat lichter.

Nu wil ik het dus nog een keer gaan doen met heel mijn haar en moet dus nieuwe pillen hebben. Ik ging kijken en er waren 2 soorten. C-60 en C-1000. De 1e is een stuk goedkoper maar vraag me af of iemand weet welke de beste werking heeft.

Ps: heb nog een instructie filmpje voor de geïnteresseerde! http://www.youtube.com/watch?v=8_LONWlauoI

-En ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon geen soortgelijk artikel vinden.-

Licht het niet gewoon aan de shampoo omdat je het zo lang inhoud. Als je namelijk vaak wast vervaagd de kleur ook…

Nee, het ligt wel echt aan de pillen. De verf zit er nu al zo lang in de de shampoo enkel het niet echt meer vervaagd.

Nee, het ligt wel echt aan de pillen. De verf zit er nu al zo lang in de de shampoo enkel het niet echt meer vervaagd. En het werkt ook met water i.p.v shampoo.

Up

zij gebruikt wel head and shoulders… het is algemeen bekend dat wanneer je die shampoo enige tijd laat intrekken je haarverf een stuk lichter wordt.

maar zij gebruikt ook vitamine c1000 4 tabletten dus die zou ik dan proberen

C1000 zijn waarschijnlijk ‘sterker’, als je snapt wat ik bedoel?

Ja, maar geld dat ook voor het bestandsdeel (geen idee wat) dat je haar oplicht…

Dat is waar. Ik moet anders maar even kijken hoe duur die is.