Permanente haarkleuring

Vandaag heb ik Garnier Nutrisse Creme gekocht, een permanente haarkleuring in Middenbruin 40 Cocoa… zelf dacht ik (oké wordt vaak gezegd) dat het niet zo donker zou uitpakken, maar dus wel.
Nu denk ik wel dat het dom was om gelijk permanent te doen maar ik wilde wat anders proberen. Ik voel me nu echt bleek door dat het zo donker is uitgepakt.

Ik weet dat je permanente haarkleuring uit moet laten groeien, maar is er geen andere manier zodat het proces “sneller” gaat?
Of een andere kleurverf eroverheen, want ik wil het echt lichter.

Het is ongeveer zo:
http://oi43.tinypic.com/2evpzds.jpg

En ik wilde het zo hebben ongeveer:
http://oi39.tinypic.com/21j6a6e.jpg

Dus een gigantisch verschil van wat ik wilde.

Is er iemand met ervaring dat het te donker uit pakte (permanente haarkleuring dus geen spoeling etc etc) en het toch voor elkaar heeft gekregen om weer de natuurlijke haarkleur/lichtere haarkleur te krijgen?

gewoon een pakje donkerblond erover gooien.

k had het zelfde paar weken geleden, geloof me je went er aan :slightly_smiling_face:
en nu is het echt al heel stuk lichter !

volgens mij is het heel slecht om je haar nu nog eens te kleuren…

Paar wasbeurten afwachten, ik wou vroeger altijd zwart, en de eerste 3 wasbeurten was dat ook zo, en na een tweetal weken was 't zoals die onderste foto van jou, en dat was ook met permanent.

Ik wilde mijn haar zoals op de bovenste foto hebben, maar het werd pikzwart met een blauwe gloed eroverheen. Ik baalde echt zo erg… 't zag er echt niet uit :stuck_out_tongue: Ben naar de kapper geweest en gevraagd hoe ik het beste zo snel mogelijk het lichter kreeg en hun zeiden dat ik het dan moest ontkleuren en daarna verven. Dat wilde ik dus niet want dan hield ik geen haren meer over. Toen heb ik 't heel vaak met antiroos shampoo gewassen. Ik heb ong voor anderhalve week nog met het zwarte haar rondgelopen en daarna begon 't lichter te worden.
Achteraf gezien was het begin heel klote, maar nu heb ik wel al heel lang de kleur die ik wil hebben, normaal moest ik ´t al best snel verven maar nu heb ik er al heel lang plezier van :grinning:

Ik heb het bij de kapper laten kleuren naar donkerblond. Het werd echt chocolade bruin. En een paar weken later was het gewoon middenblond. En dat is dan ook wel wat ik wou haha
Maar je zou dus even kunnen afwachten. En als het zo blijft zou je er inderdaad een andere kleur overheen kunenn doen. Pas wel op dat je niet de verkeerde kleur doet zodat je haar misschien oranje, groen of een andere leuke kleur word, haha
succes ermee!