Permanent!

Hi,
Volgende week ga ik voor het eerst permanent laten zetten! :slightly_smiling_face: Spannend!
Nou wou ik jullie vragen of jullie ook een X permanent hebben laten zetten, en of jullie een foto willen posten? Zo kan ik een beetje zien wat het word, ik ben namelijk als de dood dat het mislukt! =S

Thnx!

Liefs,

Hey, ik heb het een tijdje geleden ook gedaan… Het is super mooi in het begin, maar na een tijdje begin je te merken dat je haar echt dood gaat. Het word heel erg pluizig, tenzij je er 10 spuitbussen haarspray in doet. Ik heb zelf heel erg dik en lang haar dus dan zou het juist minder moeten zijn, maar het is best wel erg! x

bij mij is het verven heel erg mislukt, heb bruin haar en het zou iets lichter bruin worden… ik had een pakje l’oreal permanent. maar het werd dus oranje!! is alweer een half jaar geleden, en ik heb er in maart een spoeling overheen laten zetten bij de kapper. ik heb er geen foto van sorry… ik vond het te lelijk om op de foto te zetten
en het wordt indd ook erg pluizig.

ik zou het echt niet zelf verven of anders eerst op een klein stukje uitproberen (op een onopvallend plekje van je haar) en dan kijken welke kleur het wordt (:
en ook niet vergeten dat het zeker een jaar duurt voordat het eruit is, daarom moet je echt voorzichtig zijn met verven… je loopt lang met de kleur rond.
als je donker wil zou ik eerder een spoeling doen en als je lichter wil highlights, maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten!
maar success!

permanent zijn toch krullen?
maar je haar word er inderdaad héél dood van.

Hoe lang is je haar?
Als je lang haar hebt: NIET DOEN. Je haar krijgt zo’n enorme opdonder, het moet uitgroeien EN het zakt héél snel uit omdat je lengtes dan heel lang zijn.

Ze heeft het over een permanentje = krullen laten zetten.

ik zeg ook NIET doen!!! Ik heb permanent laten zetten een jaar terug en ik heb er zo’n onwijs spijt van. Ik heb al mijn lange haren eraf moeten knippen omdat het helemaal dood was! Droog etc. Echt onwijs lelijk.

Zelfs toen ik kort haar had zag je nog al mijn dooie punten. Ik ben nu weer op weg voor lang haar maar aub doe het niet!