permanent

Hallo!

ik heb laatst permanent laten zetten alleen zakte het er bij mij de volgende dag alweer uit. als ik eenmaal weer nat heb gemaakt komt het wel weer terug maar hoe hou ik het gekrult als het droog is?

mousse erin in fohnen! en als het droog goed zit, haarlak erop!

ja dat doe ik al. maar zodra ik het los ga dragen zakt het eruit…

Ik heb ook een keer permanent gehad , nou dikke shit was t !
Haar afgebroken
Droog ( het leek wel touw)
focking lelijk is het !
Sorry

en trouwens, dat mag toch eigenlijk niet gebeuren als de kapper het doet? nja ik zou t bij de kapper navragen

ik wil ook graag permenent binnekort bij de kapper laten doen heb gratis knipbeurt
maar beste kun je denk ik naar de kapper terug gaan en om advies vragen
die weten het beste want die hebben er voor geleert
beetje nutteloze reactie maar goed hoop dat het helpt

me moeder is kapster !
Maar ze had andere spullen van iemand gekregen !
Maar die spullen kende ze niet ! , dus
maargoed
ik zal nog eff een tip geven voor jou vraag !
Je moet eerst mous erin doen ,dan droog fohnen en dan weer mous erin !
En dan haaarlak , en daarna kan je nog een glans erin doen dat helpt ook altijd !

precies hetzelfde, denk ik eindelijk dat ik een lagne tijd krullen heb, zakt het de volgnde daguit:(

mm, zat er ook over na te denken, maar nu ga ik toch twijfelen. ik heb namelijk al dik zwaar haar. ik hoopte dat t dan wat langer zou blijven zitten. hoeveel kost het eigenlijk ongeveer? want als t heel duur is durf ik het sowieso niet te proberen.

ik heb vorig jaar augustus overwogen permanent te nemen, zat al te twijfelen had veel dingen gelezen over droog haar enzo, maargoed niemand heeft hetzelfde haar, me kapster zei ook al, ik zou er ff mee wachten tot je haar hersteld is van het verf (had het een paar maanden ervoor weer donker geverfd bij hun) dus in augustus toch maar permanent genomen( ik heb trouwens 100 euro betaald inclusief knippen wassen drogen enz) ja ik heb een dure kapper maar wel een goeie :roll_eyes: haha maar het zat heel mooi, alleen de voorkant had niet goed gepakt echt lelijk moest er allemaal extra rotzooi in doen enzo haha maargoed daar kon de kapper ook niks aan doen, mijn haarstructuur is gewoon anders aan de voorkant… het is er nu zo goed als uit, heb aleen nog slagen in de onderkant van me haar, en heb ondertussen me haar blond, maar zit toch weer te twijfelen voor nog een x proberen, krullen staan me echt beter dan stijl dus daar heb ik die extra mousse wel voor over:P haha

ik heb gisteravond me haar laten permanenten door de kapster.
vervolgens ben ik gaan slapen en ik werd wakker met gewoon weer stijl haar.
erg balen, dus ga morgen weer terug.

misschien gaat het bij mij ook wel weer krullen als ik het nat maak, maar ik mag het 2/3 dagen niet nat maken, dus dat kan ik ook niet uitproberen =(