permanent stijlen

ik zou graag een keer me haar voor een langere tijd stijl willen hebben weet iemand hoelang permanent gestijlt haar stijl blijft en hoe duur het ongeveer is?

ongeveer 1 jaar, het is verschillend hoeveel het kost maar denk aan 80/100 euro

maar ik vind het niet mooi (ik heb het zelf niet hoor:P maar iemand die ik ken;))

hmm maar het moet wel mooier worden dan ik nu heb. als ik me haar laat zoals t van mezelf is dan heb ik hele lelijke pluizende krullen. dus duw ik t altijd op met heeeeeeel veel mousse maar dan word t zo hard enzo dat ziet er weer zo viezig uit. iedereen zegt dat stijl bij my veel mooier is. en ik vind het zelf ook fijner.

je hebt toch iets van l’oreal? x tenso. alleen dat is maar voor 8 weken geloof ik. staat hier ook ergens op de site :wink:

weet je toevallig ook waar dat hier op de site staat? ik kon t niet vinden (A)

als je erg rot haar heb zou ik het waarschijnlijk wel doen als ik het kon betalen

kijk maar even op myn profiel. daar kan je kijken hoe me haar nu zit. ik zal er binnekort wel een foto met stijl haar opzetten. dan wil ik van jullie weten hoe ik t zal doen:P

ik denk dat het wel slecht voor je haar is, én dat het op ten duur gaat vervelen, want dan raak je eraan gewend… mja of het duur is? licht eraan hoe lang je haar is en hoe dik (hoe lang ze er dus mee bezig zijn enzo)

mijn vriendin heeft dat laten doen voor 8 maanden het koste 90 euro bij haar

Ik vind je haar juist mooi zo !!

Je kan er ook een soort olie van ton sebastian ingooien dat helpt tegen pluizen en maakt t niet hard iw ongeveer 10 euro zo’n flessie

mijn vriendinn heeft dat ook gedaan (gerelaxt) en bij haar is het heel mooi geworden. en kan nu veel dingen in der haar doen. het was 150 euro maar zij had het ook gelijk laten knippen.
x kim

ik heb t ook laten doen al meer dan een maand geleden, ben er zelf erg blij mee. Het is ongeveer hetzelfde effect als gewoon permanent maar dan stijl, zal ook ongeveer zo lang blijven zitten en het groeit natuurlijk ook uit. Het kost meestal hetzelfde als gewoon permanent, bij normaal haar tenminste (echt straighten zoals bij afrohaar kan wel anders zijn). Als je het daarbij wast met goede shampoo conditioner etc heeft het natuurlijk ook beter effect. maar ligt natuurlijk aan hoe je haar was en hoe die t pakt.

hier een foto van mij met krullen en met stijl haar. wat zou ik doen. stijl of krullen houden?

http://i12.tinypic.com/2qb5929.jpg

http://i7.tinypic.com/4bggztl.jpg

Gewoon krullen houden, straks vind je stijl daarna toch niks en dat is ook zo lullig :stuck_out_tongue:… als je gewoon goede producten koop zal het vast wel minder pluizen.
(Bij mij pluist het vooral na het wassen)

John Frieda werkt ook goed…:grinning: vooral die Friss Ease ofzo:P en verder heeft die ook nog een aparte lijn met producten voor KRullen… is iig goedkoper, dan permanent stijlen…

de prijs maakt voor mij niet zo veel uit want als je ziet hoeveel van die producten er nu bij mij doorheen gaan. dan kom ik denk ik nog duurder uit dan permanent stijlen.

ik vind je krullen juist leuk staan! ik zou het niet laten stijlen, dat is duur en gaat vervelen…

Ik weet niet waarom iedereen zegt dat het zal gaan vervelen, ik bedoel, je eigen haar kan je toch ook gaan vervelen, dan is een verandering toch júist leuk? Ik ga het ook doen, maar eerst door kapper laten adviseren. Bij mijn kapper is het 55 euro incl knippen, en ze zijn echt héél goed.

Ik hoor het wel, dáág