permanent stijlen

Hallo,
Ik heb heel erg dik haar en het golft/krult ook. Mijn haar is van nature heel erg pluizig en het ziet er verschrikkelijk uit. Alleen als ik dit stijl met een stijltang is het minder pluizig en ziet het er veel mooier uit. Ik zou echt heel erg graag mijn haren permanent willen laten stijlen maar ik heb er veel negatieve reacties over gelezen. Dus heeft iemand er ervaring mee en waar ik dat kan laten doen?

Een vriendin van mij heeft het ooit gedaan, en het enige wat ik kan zeggen in r.i.p lieftallige haren op je hoofd.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, en ken ook niemand die heb heeft gedaan.
Maar de verhalen die ik erover heb gehoord/gelezen waren allemaal negatief, het schijnt echt ontzettend slecht te zijn voor je haar. Ik zou het dus niet doen

Ik wilde dit ook heel erg graag laten doen ooit. Ik heb toevallig een privé kapster. Dus ik had aan haar gevraagd hoe dat werkte enzo. Zij raadde het me echt af. Het is zo ontzettend slecht voor je haar. Ze zei dat ik het dan beter in de ochtend kon stijlen en dan eventueel nog op school een keer.

Ik heb ook heel veel slechte dingen gehoord, maar ik ken dan weer wel drie meisjes bij wie het wel goed gegaan is. Het hangt af van hoe gezond je haar is voor de behandeling want als het gezond is zou het er beter tegen moeten kunnen, al is dat nog geen garantie dat je haar toch niet helemaal kapot gaat.

Ik zou je verzorging aan gaan passen ipv zo’n chemische behandeling te nemen. Sowieso is het maar tijdelijk.