Permanent krullen

Ik wil misschien mijn haren permanent laten krullen, alleen weet ik niet of dat zo verstandig is…
Heeft iemand er misschien ervaring mee? (:

up

Hoor er eigenlijk alleen maar slechte verhalen over. Kapot en afgebroken haar, droog etc.

Het ligt eraan hoe lang je haar is, of je dik haar hebt en of er van zichzelf al wat slag in zit. Je moet er ook voor open staan je haar uitermate goed te verzorgen.

Het is erg slecht voor je haar maar als jij de tijd en moeite erin wilt steken om het heel goed te verzorgen is je haar zo weer in goede staat. Ik heb ook een keer permanent gedaan en na een week of 3 was het weer gewoon helemaal gezond.
Ik heb nu van mezelf krullen ^^

Is erg mooi en handig maar heeft verzorging nodig, maar hee, als je krullen maakt met de krultang is dit ook nodig dus komt in principe op hetzelfde neer!

Bij mij was het echt ontzettend nep, en ik heb een hele tijd heel lelijk en droog haar gehad. Dus wat dat betreft echt een afrader!

Ikzelf heb het niet gedaan, heb ook van mezelf al krullen maar iemand die ik ken heeft het wel gedaan en doet het al 8 jaar. Het pakt elke keer echt heel erg mooi bij haar. Het ligt echt aan je haar, sowieso als je het nog niet eerder hebt gedaan weet je nog niet hoe het gaat pakken

Als ik jou was zou ik het niet doen.
Het is ten eerste ontzettend slecht voor je haar en mooi is het uiteindelijk ook niet meer.

Ik heb er ervaring mee, na nou wat zou het zijn geweest? 2/3 maanden was het heel erg uitgezakt, en nu heb ik nog vaag slag/krul aan de onderkant en het is super lelijk
Niet doen, ect niet