permanent krullen

Ik heb van mezelf echt 0000% krullen, en als ik het dan krul met een krultang, vind ik dat echt veel mooier dan stijl…

Anderen vinden krullen me ook mooier staan dan stijl, dus ik zit na te denken over permanent.

Maar krijg ik dan niet van die poedelkrullen? Want ik zou graag wat van die grote krullen willen dan ^^

Mijn haar was vroeger ook ontzettend stijl en sluik, ik krulde het heel vaak maar werd er op een gegeven moment zo moe van dat ik ook maar eens voor een permanentje ben gegaan ondanks de waarschuwingen van iedereen. Ik kan je nu alvast vertellen: Het worden GEEN krullen zoals je ze maakt met de krul- of stijltang. Hoe korter je haar is, hoe meer volume je krijgt. Ook kan je haar er heel droog van worden en je kunt er zelfs haaruitval van krijgen, wat in mijn geval dus zo was. Toch heb ik zeker geen spijt van mijn permanent want het zit er na een halfjaar nog steeds een beetje in en ik heb wel veel meer volume in mijn haar. Het is dus maar net of je het er voorover hebt. Je haar raakt er erg beschadigt van, maar je krijgt er wel volume voor terug.

Als je echt heel stijl haar hebt, en zelfs krullen van de stijltang ook niet erin willen blijven zitten. Dan blijft het permanent ook vaak niet zitten. Een vriendin van mij heeft het laten doen, maar heeft heel stijl haar en heeft haar veel gekost terwijl het permanent niet lang bleef zitten, na 2 dagen was het al vrij wel weg.

Een vriendin van mij doet een kappersopleiding, en heeft vet veel rollers in mn haar gedaan ( heb haar tot bijna mn kont) heb er 4 uur gezeten, moest bijna kotsen van die vieze permanent geur. en ik zag gewoon geen verschil, echt vet jammer :frowning_face:!

& je krijgt idd niet de krullen die je maakt met een krultang.

Al denk ik niet dat de meeste kappers dit hebben, dus misschien moet je eerst zelf voor een set zorgen, maar misschien is dit een idee:"

Je kan ze ook zonder permanent spul gebruiken en gewoon met water en wachten totdat het droogt. Zodat je haar droog in de vorm. Ik heb zelf een neppe chineze versie van deze krullers en de krullen die ik er mee krijg zijn erg mooi netals van een krultang.

^Oooh dat heb je ook bij Tellsell :stuck_out_tongue:! Dat is wel een goed idee inderdaad :slightly_smiling_face: