Permanent in je haar, vraagje

Heeft er iemand verstand van een “permanentje” in het haar? Want ik vroeg me af, zou je ook je haar zo kunnen laten permanenten: mileycyrus, dus gewon veel slag erin?

Oh, je moet even op “mileycyrus” klikken

Wil ik ook wel weten… up

Dat vroeg ik me ook af, volgens mij kan het wel, maar ik weet het niet zekeer

dit wil ik dus ook weten!

Ik weet bijna zeker dat het kan, maar waarom neem je de foto niet gewoon mee naar je kapster?:slightly_smiling_face:

Een vriendin van mij heeft het laten doen. Ze heeft van zichzelf vrijwel helemaal stijl haar en het beviel d’r goed en vond het zelf ook erg mooi staan! Zelf heb ik er geen ervaring mee.

uo!

Zou dat echt kunnen? Lijkt me echt supermooi, ga ik maar een keer aan mijn kapper vragen! :grinning:

Ik heb er geen verstand van, maar ik zou niet weten waarom niet eigenlijk. Want volgens mij is het zo dat ze je haar op een bepaalde manier oprollen en dan een bepaald spul erin doen wat er voor zorgt dat je haarstructuur krullend word, dus als ze dat oprollen iets “groter” doen zou dat mogelijk moeten zijn in mijn logica? ;p

Haha okey. Ja, ik kan niet zomaar even naar mijn kapster gaan aangezien die een paar steden verderop is en we altijd gewoon afspraken met haar maken voor over 6 weken.

Ben wel benieuwd