Permanent in haar verwijderen?

Hoi meiden!

Ik heb vorig jaar mijn haar permanent gekruld. Ik vind het nu alleen niet meer mooi. Ik heb onwijs gezocht op internet hoe je het er uit kan halen. Want stijlen lukt niet erg bij mijn haar en ik ben er geen voorstander van elke dag mijn haar te stijlen. Weet iemand iets dat het permanent uit mijn haar gaat? Behalve permanent stijlen bij de kapper. Want dat weet ik al :wink:

Bedankt!
Heidi

Na een jaar je permanent nog niet weg :|? wtf.
Bij mijn moeder bleef 't altijd maar 2 tot 3 maanden zitten.

Maar, ik zou het niet weten.

Ja, het is wel uitgegroeid, maar het zit er nog in. Ik vind het niet mooi. Wil gewoon mijn gewone half slag/ half stijl haar weer terug. Dit pluist te veel!

Dan is het afwachten.
Ik heb mijn haren jaren geverfd, en ben er op een gegeven moment mee gestopt. Toen ik 8 centimeter uitgroei had álles eraf geknipt, op de uitgroei na. 't Is inmiddels weer langer, maar goed. 't Is de enige optie waarmee je er écht vanaf komt.

Ik had dat ook! Onder zit het dan echt vreselijk;p een beetje gekrult…
Ik heb het afgeknipt haha;p en nu is het weer supersteil !

Ja, maar het is nu zo’n 10 a 15 cm uitgegroeid, dat vind ik te kort om af te knippen.

Hopelijk heeft iemand anders nog een oplossing…

Ik heb ook permanent gehad. In de tijd dat meisjes een beetje van die matjes hadden in de nek weetjewel. Ik was het toen zo zat dat ik het eruit heb laten knippen. Wel een stukje korter natuurlijk, maar had uiteindelijk zo’n kapsel wat een paar jaar terug helemaal in was. Misschien is het dus een optie voor je om het er uit te laten knippen?
Succes xxx

Ik zie nu pas het berichtje boven me, maar ze hebben het bij mij toen ‘‘gesneden’’. Dat schijnt te helpen?!

Weet je wat het is, als ik aan een kapper uit leg wat ik wil, dan doen ze het weer heel anders. Als ik zeg 2 cm er af, dus halen ze er veel meer af. Of als ik zeg laagjes alleen in de onderkant, doen ze je hele haar in laagjes. Daarom ga ik niet graag naar de kapper met dit. Ik probeer ook al shampoos voor stijler haar. Maar dat werkt ook allemaal niet.

Permanent komt gewoon door 'n stel chemische stoffen die shampoo’s niet tegen kunnen gaan, en die je er eigenlijk niet uit haalt, tenzij je andere chemische stoffen wil gebruiken. Je haar raakt er gewoon zwaar beschadigd van.
Je kunt het beste gewoon nog steeds laten groeien, totdat je het een goede lengte vind. Sowieso zijn er best veel mooie korte kapsels te vinden. En 't groeit best snel weer aan.
Mijn haar was eind december heel kort, en nu kan ik het alweer in een klein staartje x)

Anyways. Wat die kapper betreft… Ik heb een kapster in m’n familie, die ook precies weet/doet wat ik wil, want die kent mij ook gewoon.
Probeer als je je haar echt drastisch kort laat knippen naar een hele goede kapper te gaan, 't mag dan misschien wat meer kosten, maar de kans dat het dan slaagt is veel groter.

Ik wil het echt niet kort.

Dan zou ik het echt niet weten. Sorry!

Iemand anders dan?:slightly_smiling_face:

Altijd een knot ofzo dragen totdat het lang genoeg is ofzo?
I dunno

stijltang?

Ik zei dat ik stijltang geen optie vind :wink:

Oh.
Ik denk niet dat er dan nog überhaupt opties zijn.
dus gewoon lekker laten uitgroeien.

je moet stukje voor stukje weg laten knippen … en je moet duidelijk tegen de kapper zeggen dat je niet gaat betalen als de kapper er te veel van afgehaald heeft, mijn kapper deed dat eerst bij mij ook telkens te veel eraf toen heb ik haar gezegt dat ik niet meer betaal als se dat wweer gaat doen… sinds dien luistert ze:P

Haha oké, bedankt. ik wacht daar dan nog heel even mee. Want anders is het tot in mijn nek, en dat vind ik te kort… Dus ik zoek tot dan nog wel even verder naar een spulletje wat werkt… :slightly_smiling_face: