permanent gestijlt haar

hoi,
heeft er iemand hier al is zijn haar laten permanent stijlen bij de kapper?
ik heb zo van die rare golven in men haar en ik ben het beu om elke dag mijn haar te stijlen want na 2-3 weken krijg ik al haar-splitsingen
dus weet er iemand of dat permanent stijlen een goede oplossing is…?
en raden jullie mij dit aan?

Is dat niet heeeel slecht voor je haar?

sommige mensen zeggen dat het slecht is, andere zeggen dat je haar minder snel splits…

Ik heb er geen ervaring mee…
Maar, om je haar elke keer te stijlen lijkt me veel slechter.

Als je relaxen bedoelt, volgens mij kan dat alleen maar met kroes haar. Ander haar is daar te dun voor.
Verder weet ik niet of je het op een andere manier permanent kan stijlen.

Je zou naar de kapsalon van John Beerens kunnen gaan. Als je daar heen gaat kunnen ze naar je haartype kijken en kijken of het wel goed is voor jouw type haar of ze kunnen een minder agressieve middel gebruiken.

Een vriendin van mij heeft dat meerdere keren in China laten doen en haar haar ziet er nog gewoon gezond uit. Ik ken verder geen mensen die het in Nederland hebben laten doen. Ik denk dat het ook van je haar afhangt of het snel beschadigd of doodgaat. Als je dun haar hebt zou ik het bijvoorbeeld minder snel doen.

Ik heb het ook ooit eens nagevraagd bij de kapper maar die zei eerlijk dat ik het beter niet kan doen. In feite kun je het beter elke dag stijlen dan permanent stijlen. Dat is er na een half jaar of zo ook weer uit, plus dat de uitgroei heel lelijk is (half steil, half slag).

Edit; ik heb btw ook geblondeerd haar en erg gevoelig haar.

danku voor de tips :slightly_smiling_face:

ik ken wel een kapper uit brussel die de modellen hun haren knipt voor de Fashion Week in Parijs enz. dus die zal wel weten waar hij mee bezig is :slightly_smiling_face:
ik zal het daar eens gaan vragen

Ik heb mijn haar gerelaxed. Ik moet je wel zeggen dat je het goed moet verzorgen, want anders breekt het en gebruik geen sterke relaxer