Permanent als Miley Cyrus

[i]Mijn zusje wilt graag permanente krullen zoals Miley Cyrus in de clip van Party in the USA. Is dit mogelijk? want die krullen zijn aseome!

Iemand ervaring met permanente krullen zoals Miley?[/i]

Ik denk niet dat dat kan.

Aseome? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Meestal zijn de krullen van een permanent veel strakker en kleiner, dus ik denk het niet (:

Ik denk dat je dat het best even bij een kapper kan vragen. Gewoon eventjes binnenlopen, maar ik dácht dat ze wel verschillende maten hadden. Maar dat weet ik niet zeker :blush:

Ja je zusje ja.
Permanent ziet er sowieso bij iedereen anders uit en het zijn veel dunnere rullen zegmaar.

Dat krijg je toch nooit zo, gezien het feit dat dat gedaan is met een krultang en dat een compleet ander effect heeft dan een permanent. Ik zou eerst eens met de krultang aan de slag gaan om te kijken of het überhaupt wel staat.

vraag me eigelijk ook af of je grotere krullen kan zetten, zal wel leuk zijn!

Volgens mij is dit wel mogelijk, weet het niet zeker :slightly_smiling_face: In ieder geval zijn kleinere krullen wel mogelijk. Je zou even langs moeten gaan bij een kapper.

Waar slaat dat op? :’)

Nee dit gaat niet. De krullen van Miley Cyrus zijn grof en uitgezakt. Dus niet helemaal vanaf boven. Ook zijn de krullen als ware ‘weggedraaid’ van het gezicht.

Bij permanent is het dus gewoon echt helemaal vanaf boven, en het zijn kleine krullen die gewoon naar beneden vallen.

Ik wilde dit zelf namelijk ook en ben ook naar een professionele kapsalon geweest om dit na te vragen. Vriendin van me heeft het ook gedaan en heel haar haar is nu super droog en pluizig, boven stijl en dan ineens krullen en het zijn hele lelijke krulletjes (ze had wat groffere).

Ik raad het je niet aan, ik doe zelf ook een kappersopleiding. Permanent kan natuurlijk wel, maar ik probeer duidelijk te maken dat je zo’n resultaat nooit zult krijgen.

wss hebben jullie het niet door, maar miley draagt extensions. het is dus onmogelijk om zelf zulk haar te krijgen, want haar wordt nou eenmaal dun en slap als het zooo lang is tot je navel, dan lukt het ook niet om met permanent zulke krullen te maken.

http://i49.tinypic.com/c2m35.jpg

dat is dus haar echte haar, je zou dus wel van die krul-extensions kunnen zoeken!

hahaha

Dat krijg je nooit voor elkaar. Ten eerste is het haar flink bewerkt met de krultang, en je dus bijna nooit natuurlijk zou kunnen krijgen. Ten tweede draagt ze inderdaad extensions, zoals vele sterren.

euhh, ik heb haar tot op mijn kont, maar het is dus echt niet ‘dun en slap’ zoals je zo mooi uitdrukt.
enn hier komt bij dat ik na vlechten in te hebben gehad het er echt wel zo uitziet.
:slightly_smiling_face:

Inderdaad, dat had ik ook toen ik nog zo lang haar had.